/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counter Strike
Fra : PARKENSS
Vist : 332 gange
500 point
Dato : 06-03-02 14:27

Hej

Min Søn spiller CS over Internettet med en Kammerat der bor i en anden Landsdel,--det er ved at blive noget dyrt i Telefonsamtaler. Er der nogen her der kan forklare (skære det ud i Pap) hvordan vi kan få indstillet så De kan tale sammen gennem Mikrofon/Headset ??? Punkt for Punkt tak
Det er det Alm. Halflife/counter de spiller.
Mvh
Parkens

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-03-02 14:59

Sætter mikrofonen-headsættet til (selvfølgelig) og kører en fil i HL
biblioteket der hedder noget med VOICE (kan ikke huske det præcist men det
er så'n du indstiller mikrofonen)

Så går du ind i spillet og vælger CUSTOMIZE - CONTROLS og så skal du sætte
en knap til det der hedder "VOICE COMMUNICATION"

Så skulle det gerne virke på den måde at når du trykker på knappen (N hos
mig) og snakker, ja så kan ens hold kammerater høre det ... :)

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

"PARKENSS" <PARKENSS.news@kandu.dk> wrote in message
news:1Foh8.2374$ng4.135435@news000.worldonline.dk...
> Hej
>
> Min Søn spiller CS over Internettet med en Kammerat der bor i en anden
> Landsdel,--det er ved at blive noget dyrt i Telefonsamtaler. Er der
> nogen her der kan forklare (skære det ud i Pap) hvordan vi kan få
> indstillet så De kan tale sammen gennem Mikrofon/Headset ??? Punkt for
> Punkt tak
> Det er det Alm. Halflife/counter de spiller.
> Mvh
> Parkens
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 06-03-02 16:40

Det er afprøvet,----der er ingen kontakt !!!!!! Hvor vælges egentlig hvem man vil tale med ??

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-03-02 16:20

PARKENSS skrev:

>Min Søn spiller CS over Internettet med en Kammerat der bor i en anden
>Landsdel,--det er ved at blive noget dyrt i Telefonsamtaler.

Ringer du op via modem, eller hvad mener du med 'telefonsamtaler'?
(Det koster det samme at ringe til den anden ende af landet som at
ringe til naboen.)

>Det er det Alm. Halflife/counter de spiller.

I forhold til hvad?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk:80/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 07-03-02 08:41

Lasse Hedegaard >>Ringer du op via modem, eller hvad mener du med 'telefonsamtaler'?
(Det koster det samme at ringe til den anden ende af landet som at
ringe til naboen.)
>>Nej- jeg kører Adsl med Isdn-deri ligger den ekstra udgift.

>>>Det er det Alm. Halflife/counter de spiller.

I forhold til hvad?
>> Det jeg prøver at udtrykke er at det er Standart-pakken. Hmm,--har ikke den store forstand på det

Henrik3210 + Dopedog KDC>>>>>
Jeg har afprøvet jeres foreslag,------men min Søn kan stadig ikke få forbindelse med sin Ven.
De har lavet de samme opsætninger. Kører stort set med de samme typer Maskiner :
XP1700
512 MB Ram
Riva TNT 64.

Hvad søren er der galt ??

Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 500 point
Dato : 07-03-02 13:48

Download Gamevoice share fra www.gamevoice.com så kan de snakke sammen i
alle spil, og lyden er 200 gange bedre end i Halflife/CS. De kan så ikke
snakke sammen med andre i CS, men hvem gider også det, når lyden er så
dårlig...

Mvh Sfc

"PARKENSS" <PARKENSS.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:1Foh8.2374$ng4.135435@news000.worldonline.dk...
> Hej
>
> Min Søn spiller CS over Internettet med en Kammerat der bor i en anden
> Landsdel,--det er ved at blive noget dyrt i Telefonsamtaler. Er der
> nogen her der kan forklare (skære det ud i Pap) hvordan vi kan få
> indstillet så De kan tale sammen gennem Mikrofon/Headset ??? Punkt for
> Punkt tak
> Det er det Alm. Halflife/counter de spiller.
> Mvh
> Parkens
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : PARKENSS

Dato : 07-03-02 19:35

Tak for svaret SFC.

Det er simpelthen bare alletiders ) Tusinde tak.