/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Dette er ikke et spørgsmål.
Fra : ibasa
Vist : 572 gange
1 point
Dato : 06-12-03 18:42

Til start vil jeg gerne sige tak for de fine og festlige julesmileys SKINGUR har fremstillet. De er dæleme søde og sætter mig i et rigtigt godt julehumør.
Den anden årsag til dette indlæg er den kendsgerning, at jeg flytter mit habengut til en ny destination,
på 55°41’42’’N.12°9’9’’E. (KL)Ågerup.
Det sker straks i det nye år, det der truer lige henne om hjørnet.
Før det sker er Cybercity nødt til at nedtage min Internetforbindelse og hvornår den er genetableret vides i skrivende stund ikke.
SÅ…… Derfor vil jeg her fra Roskilde ønske alle de mennesker/profiler der har været i berøring med min profil, en rigtig glædelig jul og et godt nytår.
Nyd jeres og sørg for at gå tidligt i så i er rigtig til frokosten i familien skød.
Der er ingen grund til at sidde og være en eller at drikke sig en kæp i øret med frygtelige til følge.
Så er det, det kan blive så selv om almentilstanden er
Samme formaninger gælder for nytårsaften.
GØR IKKE NOGET JEG IKKE VILLE HAVE GJORT.
Det skal nok blive sjovt alligevel.
Det er kedeligt det ikke i en periode er muligt for mig at overvære jeres sprudlende / åndrige / udviklende kommentarbemærkninger og jeg glæder mig til at vende tilbage når forbindelsen bliver etableret
GOD JUL OG GODT NYTÅR til jer alle sammen. Vi ”ses” senere.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-12-03 19:07

Jammen i lige måde Søren.
Når og eller hvis du ikke kan komme på nettet der ude på landet.
Så kan du bare spørge her hos Kandu, vi skal nok prøve at hjælpe dig i gang igen.
Her er lidt starthjælp:
Træk glasset op>hæld sprit i renden (3*** er godt nok)>træk glasset ned igen>
vent til det er brændt næsten helt ud>pump som bare pokker>rør ikke ved posen så længe der er lys i (og slet ikke bagefter).
Signaler:
3 sving frem og tilbage = venter på ny kommentar
2 cirkelsving = venter på at siden opdaterer
4 cirkelsving = forhøjer point med 1
Hænger helt stille = ALT VEL
Slukket = ikke mere olie/genstarter
Vi ses
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 06-12-03 19:15

Din lille gav

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-03 19:36

Fint nok at dette ikke er et spørgsmål. Så kan hjernecellerne jo hvile i fred.

til ibasa fra ans

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 06-12-03 20:03

Hejsa ans.

Joe, det er fint nok de få der er tilbage får lidt fred. De skulle jo nødig slides op i utide.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 06-12-03 20:05

Emesen
Morsealfabetet kunne være en udvej. Hvad fanden gjorde vi før vi fik Internet ?
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-12-03 20:11

De bliver sure i Ågerup, hvis du bruger hovedafbryderen nede ved transformatorstationen.
Emesen.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-12-03 20:22

->ibasa
Du kunne jo også ringe til damelandsholdet og aftale signaler (af og på med trøjer), det vil vi da kunne se, og så på TV

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 06-12-03 21:09

Hej sikke noget l*rt.
Vi er på SK*DEREN
Hvem skal lave de manglende mål ?
Sren i Rsekilde

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 06-12-03 21:46

Hej S ren i R sekilde

Jeg vil da også benytte lejligheden til at ønske dig en rigtig god og et godt og lykkebringende her fra Fyn.

Samtidig vil jeg ønske dig med din nye bolig.

De venligste hilsener
Frank

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 06-12-03 22:55

>emesen. Din lille gav
Det var noget jeg aldrig kunne drømme om. God

>Ans og Frank. Tak for de pæne ord. God

>Dabj. Alle aftaler var i aften smuttet, incl. vores aftaler om trøjebytning. Modstanderne ville ikke have dem(trøjerne).
Sren I Rskilde. God nat til alle

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-12-03 23:02

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-12-03 23:30

Hvis dette her ikke er et spørgsmål så gider jeg sgu ikke at svare på det!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-03 23:31

S ren I R skilde
Hvis du ikke kommer på kandu før en gang i det nye år, så tror du måske, at du efter din dvale er vågnet op i en helt ny verden for kandu lover nu http://www.kandu.dk/dk/tip/5826

ans

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 1 point
Dato : 12-12-03 12:37

Hejsa Røskilde ... hvad bliver din nye signatur
Du ønskes også en rigtig glædelig samt et godt og lykkebringende her fra Djursland (Grenaa).
Søren

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 12-12-03 13:02

Davs CLAN. Det er lige før min forbindelse bliver taget ned i forbindelse med flytningen. (læg mærke til ordspillet i forbindelse-forbindelse).
Signaturen bliver nok som følger, hvis ikke jeg finder på noget mere smart.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E. (KL)Ågerup

En gang til:
God og godt til jer alle sammen. Vi tastes ved efter den 15. januar.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E. (KL)Ågerup

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 12-12-03 13:23

Hejsa CLAN.
De samme ønsker til dig, Atombomben og de mange børn.
Sren i Klgerup

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-12-03 13:33

go' flytning... vi snakkes ved i det nye år

Godkendelse af svar
Fra : ibasa

Dato : 12-12-03 13:36

Tak for svaret CLAN.
Fabelagtig besvarelse.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-12-03 13:38

Ja og så har jeg føs'da i morgen
(hvor meget snakker vi ikke om)

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 12-12-03 13:56

Halløjsa. Jamen så da.
Et gæt: 61 ????????
Det er nok ikke det hele galt. Go`dag i morgen.

Sren i Rskilde snart Klgerup