/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Kazaalite hvor?????
Fra : rasmus91
Vist : 444 gange
500 point
Dato : 06-12-03 18:31

Er der nogen der ved hvor man kan downloade Kazaalite?????????????????????????????????????????????

Rasmus91

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-12-03 18:38
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-12-03 18:38
Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-03 18:39

Du kan jo prøve at se på dette spørgsmål
http://www.kandu.dk/dk/spg/26277

mvh ans og god jul

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 06-12-03 18:46

var der ikke noget med at APG brugte den som opsnusning af pirat materiale eller i den retning.

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 06-12-03 18:48

Hvad for noget???

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 06-12-03 18:50

www.kazaalite.tk
Men husk nu kun at bruge det til at hente lovlige filer

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 06-12-03 18:53

Selvfølgelig, men hvad er det egentlig man godt må downloade???

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-12-03 18:55
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-12-03 19:06

ingenting med © ®copyrigt,og det har alt efterhånden,så det er en jungle at finde rundt i.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 06-12-03 19:16

>> rasmus91

Jeg mente bare at APG har overvåget kazaa godt og grundigt. Nu er kazaa og kazaa light jo reelt det samme .. der er bare spywaren til forskel.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 06-12-03 19:25

>> rasmus91

Selvfølgelig, men hvad er det egentlig man godt må downloade???

Det er uhyggeligt ulovligt at hente ophavsrettighedsbeskyttet materiale.

Ang. Warez, så burde det lidt give sig selv, alt efter hvad man henter.
Henter du film, spil, musik uden at have købt det, er det i følge dansk lovgivning ulovligt.

mvh
Ishoey

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 510 point
Dato : 06-12-03 19:51

Hej
Siden elleby referer til er den rigtige side -nemlig siden for K-versionen lavet af "Random nut". "Random nut" er også ham der afslørede sikkerhedshulet i den kommercielle Kazaa, den med spyware der tillader andre at låne ens harddisk og båndbredde. siden http://doa2.host.sk/ er dog tit "nede" og man kan da istedet hente K-versionen her:
http://www.tweakers.net/meuktracker/4405
eller her:
http://www.dslteam.de/kazaa.html
Bemærk at mange lite- versioner også er lavet med spyware og andre ondskabsfuldheder, derfor er det vigtigt at benytte k-versionerne.
K-versionen indeholder ikke spyware, men spywarescannere (f.eks spybot) vil afsløre spyware (cydor) i den. Det hænger sammen med at kazaa-nettet forlanger tilstedeværelsen af cydor i clientcomputerne for at ville tillade adgang til nettet. Det har K-versionen let og elegant undgået ved at lave en "bogus"-spyware, således at navnet cydor optræder i koden og i registreringsdatabasen, uden at være andet end navnet og indaktiv kode. Den indeholder altså ikke spyware, selvom spyware scannere vil afsløre cydor
K-lite indeholder iøvrigt mange forbedringer i forhold til den kommercielle kazaa. f.eks er der ikke de evindelige banner reklamer man støder på alle steder og der er værktøj til at øge hastigheden samt meget bedre søgning.
Næsten alt på Kazaa er ulovligt, men det er et fortrinligt værktøj til f.eks at sende store datamængder til f.eks famillien. Ofte er emails begrændset til 10Mb i størrelse, men hvis man f.eks skal sende en teknisk tegning eller et fotoalbum til familie eller venner er kazaa velegnet. Kazaa er langt nemmere at håndtere for Hr. og Fru Jensen end f.eks Ftp-clienter. Samtidig håndterer Kazaa jo både resume af afbrudte downloads og Partiel download, således at man kan downloade den samme fil fra flere forskellige kilder samtidigt.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-12-03 20:19

undgå spyware i kazaa
>Dato : 06-12-03 18:55

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-12-03 23:12

Jeg skal lige tilføje, at da jeg lige nu gik ind på denne side:

http://www.kazaa-ez.com/ 1-kazaa-lite-kazaalite.com.htm

FIK JEG OMGÅENDE EN MEDDELSE OM AT JEG HAVDE FÅET EN VIRUS, SÅ PAS PÅ.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-12-03 23:13

hele understregningen mangler. Men lad være med at logge på.

ellebye

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-12-03 23:30

ellebye>jeg har ikke nogle problemer med siden,andet end reklamer, virus nada

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-12-03 23:47

>Manse9933

Det behøver selvfølgelig ikke at være en selvfølge at man får virus, jeg kan kun sige at jeg fik omgående en virus-advarsel lige med det samme jeg loggede på.

Men i bund og grund siger det blot noget om at man skal være forsigtigt, og have alle sine virus og lign. programmer altid up to date.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-12-03 23:55

det har du ret i,man kan ikke være forsigtig nok,jeg kørte lige min virus scanner,der var ikke noget,mit virus program ville også komme med en advasel
og løsning hvis der kommer en kendt virus in på min pc,det var nok en falsk positiv advarsel,det kan ske,men de skide reklamer,jeg har slået min pop op stopper til,nuke the shit
Manse9933

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-12-03 00:16

Jeg fik godtnok også en virus, da jeg gik ind på den pågældende side, Manse.
Der skete ingenting, for Norton slog til omgående.
Men ja, det er vigtigt at se sig for
- og at ha' en effektiv virusscanner.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-12-03 07:20

Det er norton i en nødde skal,køb panda den skaber aldrig problemer,jeg har aldrig set så mange support sider på en hjemmeside, som på norton's

Kommentar
Fra : painter

Dato : 07-12-03 07:57

Hvor kan man ellers hente musik

mvh painter

Godkendelse af svar
Fra : rasmus91

Dato : 21-01-04 14:45

Tak for svaret srhansen.