/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Bloody Brushes
Fra : gangster50
Vist : 326 gange
50 point
Dato : 06-12-03 17:13

Hej
Jeg har downloadet en Bloody Brush

Men hvordan får jeg den ind i Photoshop 7.0 ?

Hvis jeg LigGer den ind i en mappehvor der ligger andre brushes

Så kommer den ikke frem.... Hvordan får jeg ind i Photoshop 7.0?

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 06-12-03 19:04

Hvad hedder den fil du har hentet (hele filnavnet *.xxx)?

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 06-12-03 19:08

Bloody Brushes.ABR

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 06-12-03 20:05

Jeg ved ikke rigtigt, men hvordan har du forsøgt at bruge den?
Når du taster på "brush" kommer der jo nogle (standard brush) frem i vinduets øverste h-hjørne er der en pil, har du forsøgt at taste på den pil, så skulle div. spec. brush komme frem!?

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 06-12-03 20:14

er der ikke et sted jeg kan loade brushes ind?

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 06-12-03 20:14

er der ikke et sted jeg kan loade brushes ind?

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 06-12-03 20:14

er der ikke et sted jeg kan loade brushes ind?

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 06-12-03 20:14

er der ikke et sted jeg kan loade brushes ind?

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 06-12-03 20:14

er der ikke et sted jeg kan loade brushes ind?

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 06-12-03 20:32

Jeg mener kun der er een måde. At bu placerer den hvor de andre *.abr filer er (abdobe/present) og når du så vil bruge den taster du på pensel og på brush, når vunduet åbnes hvor du evt. vælger str. på penslen er der en pil i højre side - taster du på denne pil skulle du kunne vælge andre... blandt dem må den nye bestem komme frem i alfabetisk orden (der er normalt 6-8 andre spec. brush)

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 06-12-03 20:35

det er der altså ikke....

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 06-12-03 21:10

Jeg har lavet et billede: http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/brush.jpg
den/de brush du ligger ind i den mappe skal komme op der (nederst til højre) når du taster på den pil jeg har ringet ind, OK - gør den ikke det kan jeg ikke hjælpe, men har da forsøgt efter bedste evne
Mvh. lillemig

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 06-12-03 22:11

ok.... takker... jeg har lige lavet et billede med Blood... se det her: http://www.whiskey.1go.dk/blood.png

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 07-12-03 11:27

Godt du vik det til at funke, jeg er interesseret i et link til hvor du har hentet den brush, for at se hvad der evt. kan hentes der, gider du sende et link til siden!?

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 07-12-03 11:35

http://www.deathstarnebula.com/artwork/drawings/bloodybrushes.html

her kan du downloade den for Photoshop og for GIMP..... god fornøjelse...

http://www.whiskey.1go.dk/knife.jpg