/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HVa passer bedst til Sonic??
Fra : Mr.Stock
Vist : 464 gange
150 point
Dato : 06-03-02 13:57

Hej IGEN!
jeg har somsagt en sonic... hvor jeg har pillet skiverne og fjernet plumben og Minarelli cdi-tænding uden begrænsning......

hva 47.6 cylinder og variomaticsæt passer bedst til sonic og sammen osv....??

og hvor kan det fås og hva skal der købes(helt præsist)???? (gerne links)

på forhånd TAK!

Mr.Stock!

ps. hva kommer den så til at kører og hva med optrækket OG benzinforbruget???

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-03-02 14:27
Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 06-03-02 16:07

øhhh 47.6........... ik 47.00

Kommentar
Fra : MaxiSmiley

Dato : 06-03-02 16:51

hvorfor VIL du have 47,6?? Så køb Top Preformances Ahtena 47, 6 istedet for! det må du selv bestemme!! hvis du vil have 47,6 polini så er du nødt til at købe EVO...

chilles

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 06-03-02 23:54

Top Preformances Ahtena 47, 6 hvor fås sådan en??? og er den god???

hva med Top Performances Variomatic fra Scooter-racing er det et GODT NOK variomaticsæt også til sonic..?

og i fremtiden gearsæt fra TP...

er det en god sammen sætnig til soic og vil den komme til at kører godt!!

Accepteret svar
Fra : MaxiSmiley

Modtaget 150 point
Dato : 07-03-02 18:35

Prøv at spørge donati angående cylle, men ellers på http://www.skandinavisktuningscenter.m.se
TP er kvalli, vario + gearing er GODE...!
Ja den kommer til at køre godt hvis du propper TP cylle, vario og gearing...! + større dyse (#75-80-85)

Kommentar
Fra : jogcrew

Dato : 11-03-02 23:23

Hallo MaxiSmiley!!!!!
Hvad fanden snakker du om med "Top Preformances Ahtena 47, 6"????
Det er der sq da ikke noget der hedder!!!!
Athena er et firma for sig selv, og det er tp også, så lad være med at blande de to mærker sammen. Folk tror jo på hvad du siger selv om det slet ikke passer så lad være med at prøve at bilde folk ind at der er noget der hedder Top Preformances Ahtena 47, 6, for det er der ikke!!!!!
Men der er et firma der hedder Athena og de laver en 47,6'er der kører rigtig godt, den holder bare ikke så længe som den til svarende Hebo.....

Godkendelse af svar
Fra : Mr.Stock

Dato : 15-03-02 12:07

Tak for svaret MaxiSmiley.