/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
canon s400
Fra : miakrull
Vist : 360 gange
40 point
Dato : 06-12-03 15:36

Hej

Jeg har en canon s400 printer, der har fungeret upåklageligt, men nu springer den ind imellem sider over, når den skriver ud. Der ser ikke ud til at være noget bestemt system i det, i en opgave på 10 sider kan halvdelen sagtens mangle, valgt i tilfældig orden.
Det er altså smadder irriterende, og jeg kan jo slet ikke stole på den..

Hjælp!!

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 50 point
Dato : 06-12-03 15:46

Der kan være flere muligheder.
Prøv: start,indstillinger,printere marker din canon vælg fjern
gå ind i printere igen, sig tilføj og installer din printer igen
Kan hjælpe hvis det er driveren.

Hvis dette ikke hjælper, kan det være din printer der er dårlig. Skriv lige igen, hvis det ikke hjælper

JMS

Kommentar
Fra : Favorite

Dato : 06-12-03 17:37

Hej miakrull
Det er ganske korrekt, som jmsgruppen svarer dig. Det skulle gerne hjælpe, men lad nu være med at smide printeren ud, hvis det ikke hjælper. Jeg var selv i en lignende situation med min HP-printer, for et stykke tid siden - og var lige ved at fortvivle.
Ved at efterrationalisere, kom jeg i tanker om, at jeg havde skiftet papirmærke og -type til en billigere- og tyndere kvalitet, det var nok.
Jeg forærede skyndsomt den indkøbte pakke papir bort, og gik tilbage til det hidtidige, hvad skete? ingen problemer siden. Så hvis du har skiftet papir, så gå tilbage til det du hidtil har brugt, inden du køber ny printer.
God fornøjelse.

M.v.h.
Favorite

Kommentar
Fra : miakrull

Dato : 07-12-03 12:32

Hej

Mange tak for svar!
Desværre kan jeg ikke få det til at fungerer...

Mvh
Mia

Kommentar
Fra : Jesper1969

Dato : 09-12-03 17:51

prøv at hente driveren på ny fra canon og geninstallere den det kan være set hjælper
http://software.canon-europe.com/software/canon_bj_windows_2000xp_printer_driver_for_s400_whqls1612.asp?model=S400

mvh
Jesper

Kommentar
Fra : miakrull

Dato : 09-12-03 20:22

Jeg forsøger igen...tak for svar.

Mvh
Mia

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 12-12-03 17:15

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Godkendelse af svar
Fra : miakrull

Dato : 12-12-03 20:37

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : miakrull

Dato : 12-12-03 20:38

Jeg vil også takke Jesper1969 og Favorite

Mvh
Mia