/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
politi scanner
Fra : adly
Vist : 838 gange
20 point
Dato : 06-12-03 02:05

er der nogen som hved hvordan man kan høre politiets kryptering

Kommentar
Fra : NyCe

Dato : 06-12-03 02:08

Siger det ikke bare klik?????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-12-03 08:54

Jeg ville tage poliscanneren med hen på politigården,
de flinke betjente viser sikkert gerne hvordan det virker.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-12-03 08:58

>Teil

>adly: Hvor dum synes du selv, man har lov at være??

Ram

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-12-03 09:49

Ikke dummere end politiet tillader.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 06-12-03 09:55

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 06-12-03 12:47

Det kommer an på hvad det er for en politi scanner... De fleste skal først indstilles og det kan være pisse besværligt.... Kan du ikke få forhandleren til det eller lignende....??

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-12-03 13:04

Jeg tror nu også en forhandler vil finde det så "pisse besværligt" at han ikke vil røre det med en ildtang.

Hvad med at sætte sådan en fyr ind han kan sikket gøre underværker.

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 06-12-03 14:29

Tjaa ifølge dansk lovgivning er det jo blevet lovligt at aflytte politiet, men jeg vil ta hatten af for dig hvis du kan aflytte deres krypteret signal, men hvorfor egentlig også ?!
Der er jo massere at høre aligevel uden kryptering... tjek evt. linket: http://www.dkscan.dk/frekvens.htm der er en masse gode frekvenser man lige kan lytte tiil :D

Vh
Thomas

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 09-12-03 22:02

Har du en normal politi scanner kan du bare trykke på en knap som søger efter frekvenser som politiet er på.! Der er ingen kryptering!..

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 09-12-03 22:02

Har du en normal politi scanner kan du bare trykke på en knap som søger efter frekvenser som politiet er på.! Der er ingen kryptering!..

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 09-12-03 22:44

ja det ved vi sgu godt.. ! men politiet kan jo sende på 1 krypteret signal, (som giver dårligere lyd og sendekvalitet for politiet) derfor kører de ikke med Krypteret konstant, da de vil jo gerne holde deres ting for sig selv ! Men når de aktiverer krypteret, ligemeget hvilken radio scanner du har, kan den ikke opspore det, da dem som sender krypteret, sender 1 selvstændigt radio signal til hver sin walkie-talkie som jeg vil sige med 99 % chanche ikke kan aflyttes ! Det har endu ikke lykkes mig selv, eller at høre andre som har aflytet krypteret signaler !

Vh
Thomas P