/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Min telefon bliver slået til
Fra : balas
Vist : 278 gange
110 point
Dato : 06-12-03 00:34

Jeg har prøvet remote unlock Min Nokia 3510i.men lige pluslig telefonen visertelefon begrænsning er slået til.også angive begrænsnings kode. hvem kan hjælpe mig. det koder.

Kommentar
Fra : johs

Dato : 06-12-03 01:41

hvor mange gange har du prøvet ?
har du brugt mere end 5 forsøg ...så skal der bruges kabel

Kommentar
Fra : balas

Dato : 06-12-03 08:18

Det gøre jeg. jeg har også kabler.men hvilken kabler skal jeg bruger. kan du hjælpe mig??

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 06-12-03 18:43

Du kan ikke låse en 3510i op med et alm datakabel.. der skal bruges en Griffin eller en Tweeker dongel..
Men ellers kan du altid finde en unlocker på www.dkunlock.dk
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 07-12-03 18:47

Kik på www.helloo.dk under gratis unlock. Der kan du få den rigtige kode.. Men har du prøvet mere end 5 gange virker det ikke længere med koder.
Hilsen Dan