/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
adly
Fra : adly
Vist : 323 gange
50 point
Dato : 05-12-03 23:36

jeg har en problem med min adly jet 50 er der nogen som kan fortælle mig hvor man finder den ring som kan få den til at køre stærkere jeg har taget min kickstarter skjold af men hvor langt ind i moteren skal jeg er der nogen som ved det såmå de godt skrive

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 05-12-03 23:59

Jeg skal nok hjælpe med en nærmere gennemgang, når du godkender det andet svar, hvor jeg skrev:
Her er hvordan du fjerner ringen der begrænser varioremskivens udveksling, når den er fjernet, får du en højere gearing, og dermed topfart.
http://pgo.dondata.dk/Gu ides/Afmontering_Af_Vari ator.html
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : adly

Dato : 06-12-03 00:24

jo tak du må godt hjælp mig hvis du vil

Godkendelse af svar
Fra : adly

Dato : 06-12-03 00:27

Tak for svaret pallebhansen.