/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Headphones!! Hvad skal man vælge??
Fra : gobling
Vist : 604 gange
100 point
Dato : 05-12-03 20:10

Hej...

Leder efter et par gode Hi-Fi headphones.. Ved bare ikke hvad jeg skal vælge/købe.. Må max koste en 600-700 kr.,-.. Høremufferne skal dække hele øret. Har i nogle gode foreslag???

MvH
Gobling

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 05-12-03 22:31

Philips har en ret god model til Kr. 700,00 Kan ikke lige huske nummeret, set hos Merlin.
Sony's er også ret gode, når man kommer op i den prisklasse.

God fornøjelse.

MVH

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-12-03 22:59

Ved ikke hvor man skaffer dem, men led efter et par Senheiser!! Absolut bedst!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-12-03 23:04

Jo led på www.edbpriser.dk under hardware og headset!

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 06-12-03 14:40

lyt til tedd han er klog

Kommentar
Fra : Hboutrup

Dato : 06-12-03 16:39

Man kan købe nogle rigtig gode Lumatron (ja det der billige noget fra kvickley) til knap 100 kr. jeg gav 80 for mine og de er kanon gode! der er rigtig god lyd og de dækker selvfølgelig hele øret! det er uden tvivl det bedste vomputer køb jeg længe har gjort! de er billige og rigtig gode!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-12-03 17:40

Ikke rigtig Ringo_Gringo Men tak for kommentaren!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-12-03 08:27

Jeg er nu Sennheiser-fan. Fås i "næsten" alle prisklasser.

Kommentar
Fra : Rodam

Dato : 08-12-03 10:23

Spørg i Danmarks Hi-Fi klub. De ved noget!

Kommentar
Fra : JanniMuz

Dato : 27-12-03 00:45

Sennheiser helt klart

Kommentar
Fra : futte850

Dato : 22-01-04 16:26

Ved ikke om det er et headset eller bare høreteletoner du skal bruge..men hvis du nogen sinde skal købe et headset, behøver du slet ikke købe et meget dyrt et, du kan sagtens give en 50 kr for det da det for dert meste er din hastighed på nettet der bestemmer det!!!!

Kommentar
Fra : meimo

Dato : 24-02-04 20:15

Inden man vælger en høretelefon eller anden lydtransducer er det godt at vide, hvad den skal bruges sammen med og hvilken musik type.
I øvrigt, lytter du meget eller lidt og hvor, for vægt og fylde kan jo også spille en (stor) rolle.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 16:02

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar

Kommentar
Fra : meimo

Dato : 01-06-04 09:24

Kan I Engelsk så prøv at se her; www.headroom.com.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-04 07:34

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH