/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 3200 eller Alcatel 735
Fra : ihro
Vist : 297 gange
50 point
Dato : 05-12-03 18:58

Hej

Er der nogen, der kan anbefale den ene frem for den anden? Jeg vil gerne have en kameratelefon, men billederne må også gerne være en rimelig kvalitet (er helt klar over det ikke kan sammenlignes med digitale kameraer). Derudover må den gerne være god at sms'e på, og i øvrigt være fornuftig at bruge. Jeg bruger den ikke til at spille på.

Nogen erfaringer? Måske en Erichsson er bedre??

Med venlig hilsen

Irene

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 60 point
Dato : 05-12-03 19:08

Hej.

Nu er det jo ikke sådan, at alle har købt en af hver, personligt kan jeg godt anbefale dig Noikaen, men andre har måske erfaringer med en af de andre, og så er det lidt svært at sammenligne.

Men som sagt Noikaen er helt ok.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-12-03 19:10

Nokia mere behøver ikke siges.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 05-12-03 20:13

ville vælge nokia til hver en tid men det er en smagssag

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 05-12-03 20:32

Jeg ville også have valgt nokia...........for et halvt år siden. Men efter jeg fik en Sony Ericsson, fandt jeg ud af at det er en del bedre end andre mærker. Hvis jeg skal sige noget som måske kunne være noget for dig, så skulle det være en SE T610, som både har kamera, stort display, og så er den rimelig brugervenlig.

Godkendelse af svar
Fra : ihro

Dato : 27-12-03 22:29

Tak for svaret ellebye.