/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
pc cillin opdaterings problem
Fra : nipmads
Vist : 359 gange
125 point
Dato : 05-12-03 16:09

Jeg har netop installeret pc cillin 2003, og den virker fint, første gang jeg ville opdatere programmet, gjorde den det fint, uden problemer, men efterfølgende ville jeg hente de nyeste virus definitioner etc... der står at den ikke kan forbinde til internettet. Check din internet forbindelse, og hvis man har proxy server etc..

Internettet virker, og jeg har ingen proxy, ej heller forbinder igennem en sådan (cybercity ADSL!) Så jeg aner ikke hvad der er galt! har chekket de fleste indstillinger både i programmet, og MS firewall (XP indbygget) er heller ikka aktiv.

hjælp mig ;)

mvh
Nipmads

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 05-12-03 16:12

Kender ikke programmet, bruger Norton Internet Securiti.
Lyder som om der er sket en fejl.
Prøv at afinstallere programmet, og geninstallere det igen.
Kør derefter opdateringer.
Dette er mit forslag.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-12-03 18:06

Hej.

Er det en købt version, eller en trialversion?
(En version til prøve i en periode.)

Man vil typisk få denne fejlmeddelse når perioden er udløbet.

mvh
ellebye

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 125 point
Dato : 05-12-03 18:08

<<<ellebye
Du har måske ret.
Havde slet ikke tænkt på denne mulighed..

JMS

Kommentar
Fra : nipmads

Dato : 05-12-03 18:34

jeg har fundet ud af det, købte 2004 versionen, meget bedre. og uden problemr

Godkendelse af svar
Fra : nipmads

Dato : 05-12-03 18:35

Tak for svaret jmsgruppen. Jeg fandt egentlig ud af det selv... så

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 05-12-03 18:39

nipmads
Selv tak, var så lidt, du hjalp jo dig selv...*SSS*

Er lidt ked af bare at løbe med dine point, uden at have svedt for dem.

SÅ jeg deler lige med ellebye, han har også haft et indlæg her.. OK

JMS