/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
I-Lookup Hjælp
Fra : krill
Vist : 372 gange
200 point
Dato : 05-12-03 08:00

HEy
Er der nogen der ved Hvorden man Kommer af med I-lookup det er en Internet side der kommer op vær gang jeg åbner Internetet jeg har Næsten Prøvet alt vær gang jeg har slettet det så kommer det igen Hjælp Mig

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 210 point
Dato : 05-12-03 08:12

Du er blevet hijacket.
Det problem kan du få løst ved at gå ind her: http://www.spywarefri.dk
Men læs først følgende instruktion GRUNDIGT:
http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm
Derefter lægger du loggen ind i Spywarefri's forum, så fortæller de dig,
hvad du skal fjerne.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-12-03 08:13

PS! Det er meget vigtigt, at du følger instruktionen til punkt og prikke,
da den mindste fejl kan blive fatal!!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-12-03 08:18

PPS! For at kunne stille spørgsmål hos Spywarefri, skal du registrere dig som
bruger, men det er let og ligetil og ganske uforpligtende.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-12-03 08:47

Go' morgen Rellom.

Jeg kunne af ren og skær nysgerrighed godt tænte mig at vide hvad du kigger efter i Spywares log. Jeg kan forstå, at hvis man kommer til at fjerne noget forkert er man helt lost.

mvh Ellebye

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-12-03 08:51

Også godmorgen til dig, Ellebye.
Jeg giver mig ikke af med at fjerne noget i en hijackThis-log, da selv
den mindste fejl kan få meget store konsekvenser.

Derfor overlader jeg det til eksperterne hos Spywarefri.

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 05-12-03 08:55

>>rellom
Jeg er også nysgerrig efter at vide det samme. har selv prøvet at fjerne noget der engang men jeg er ikke helt tryk ved det

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 05-12-03 09:01

Hej med jer.
Her i forummet er der af og til en profil der hedder arlet, som vist nok har lidt med spywarefri at gøre. Og hver gang jeg har set noget on hijack skriver han med STORE bogstaver: Fjern ikke noget selv.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-12-03 09:05

thomat

Næste gang du sidder med en HijackThis-log, lægger du den bare ind i
Spywarefri's forum, så er du sikker på kun at få fjernet det,
der skal fjernes.
De er kun glade for at få nye brugere derinde.

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 05-12-03 09:22

>>rellom

Det skal jeg huske, der er ingen grund til at jeg skal derind i loggen og rode med mine pilfingre selv mere

det er vist kun held at det ikke er gået galt for mig kan jeg forstå
Mvh thomat

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 05-12-03 09:27

<<rellom
Havde aldrig hørt om Spyware, inden jeg kom her på kandu. Men jeg kan notere mig, at de har en rimelig god reklame her på dette forum. Er der tale om en kommerciel virksomhed, eller hvem står bag. Jeg har ligeledes set tip skrevet af Spyware (formoder jeg).
Nu gemmer jeg mig altid bag et utal af firewall, og alskens mulig sikkerhed, så jeg har aldrig haf problemer i den retning.

Vi havde fredag d.13 virus i 1998, næsten uden back up, så efter den oplevelse, er vi fanatikere med sikkerhed.

JMS
UNDSKYLD KRILL at jeg anvender dit spørgsmål, men jeg tror dette er besvaret.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 05-12-03 09:27

<<rellom
Havde aldrig hørt om Spyware, inden jeg kom her på kandu. Men jeg kan notere mig, at de har en rimelig god reklame her på dette forum. Er der tale om en kommerciel virksomhed, eller hvem står bag. Jeg har ligeledes set tip skrevet af Spyware (formoder jeg).
Nu gemmer jeg mig altid bag et utal af firewall, og alskens mulig sikkerhed, så jeg har aldrig haft problemer i den retning.

Vi havde fredag d.13 virus i 1998, næsten uden back up, så efter den oplevelse, er vi fanatikere med sikkerhed.

JMS
UNDSKYLD KRILL at jeg anvender dit spørgsmål, men jeg tror dette er besvaret.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-12-03 09:31

JMS

Spywarefri er et ganske ukommercielt foretagende, hvis team arbejder
gratis i sagens interesse.
Så dét skal du ikke være bange for at linke til.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-12-03 09:35

Hvis man vil vide, hvem der står bag, så drejer det sig om følgende
fortræffelige personer: http://www.spywarefri.dk/hvemervi.htm

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 05-12-03 09:38

<<rellom
tak skal du ha

Hvorfor kom mit indlæg to gange???
Nå, det sker åbenbart nogle gange,,
JMS

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 05-12-03 09:41

JMS

Jeg har også brugt nogle af spyware´s ting bla. virusscanner og troja scanner og kørt dem ganske gratis har kun posetivt intryk af dem og bestemt ikke noget kommercielt foretagende
Det er kun super at eksperterne deler ud af deres viden

Godkendelse af svar
Fra : krill

Dato : 05-12-03 09:42

Tak for svaret Rellom.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-12-03 09:44

Selv tak, krill.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 05-12-03 11:15

hehe. Tak for roserne. Folkene bag www.spywarefri.dk har også set det og takker også og glæder sig til at byde krill velkommen i deres forum*S*

Hvordan man tjekker en log?? kan f.eks kigge her http://hjt.wizardsofwebsites.com/

Ja, hvordan tjekker jeg en log.. Først finder jeg alle dem jeg kender, man lærer hurtig at kende de almindelige, som er i næsten hver log. derudover har jeg en stor database fyldt med filer både gode og snavs. Der går jeg dem igennem og finder dem jeg kan der. Hvis der så er flere tilbage går jeg på nettet og finder dem der og ser hvad andre har gjort eller finder et sted og læse om netop den fil.

Så det er øvelse, øvelse og øvelse og en masse stædighed..

Arlet

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 05-12-03 11:28

Og kan i øvrigt slå fast at www.spywarefri.dk absolut ikke er et kommicielt foretagne.
Alle arbejder gratis og indehaveren af hjemmesiden(Perhaps) står selv for alle udgifter, for som i han se, er der ingen reklamer på siden, da han udelukkende gør dette for at hjælpe andre, og det samme gør de andre 3 medlemmer at TeamSpywarefri. Jeg hjælper til derinde i forummet af samme grund, at hjælpe andre, men tilfølgelig også for at lære mere om spyware/virus bekæmpelsen.