/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CS installation
Fra : olefahnoe
Vist : 398 gange
50 point
Dato : 04-12-03 19:05

Hej

Jeg har lige geninstall. CS for at ville spille over nettet. Sidste gang skulle jeg update det via en homepage.

Det virker ikke denne gang. Hvad skal jeg gøre

olefahnoe

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 04-12-03 20:10

er det 1.5 eller 1.6 der er tale om?

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 04-12-03 20:17

hmm hvor ser jeg det
kan finde en linie i bunden af spillet's startside hvor der står v43/1.0.0.0.0

og en readme fil der står der 6.0.0.0

Kommentar
Fra : Aprilia_SR50_Ditech

Dato : 04-12-03 22:26

-er dit CS købt eller downloadet?
_kører det via steam?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 05-12-03 08:18

Du kan se at det er 1.6 hvis du skal "logge" dig på når du vil spille, og det køre over Steam

Kommentar
Fra : BobbaFred

Dato : 05-12-03 09:01

Der er jo fornyligt kommet en større patch/Stream har du prøver den ? fx. www.fileplanet.com

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 05-12-03 09:50

Okay... Det lyder som om du har en af de første versioner af counter strike... Hvis vi nu antager at du først installerer Counter-Strike fra en cd, skal du efter du har installeret det ind og hente en opdatering til 1.5... Denne opdatering kan hentes på http://www.counter-strike.net ... Kig i højre side i menuen... Der er to forskellige downloads til Counter-Strike, nemlig Retail og Mod. Hvis du ikke ved hvilken en du skal bruge, så klik på det nederste link i menuen, og så burde den guide dig igennem det...

Hvis du vil have 1.6 behøves der ikke nogen installationscd, men bare downloading. Hvis du går ind på http://www.counter-strike.net igen og kigger i menuen til højre, ser du at der står "download cs 1.6". Den klikker du på og du kommer derefter videre til file planets hjemmeside, hvorfra du kan hente steam, som skal bruges for at spille Counter-Strike 1.6

Håber det kunne bruges... Ellers så bare skriv igen... Så må vi finde ud af det!

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 05-12-03 10:18

Skal lige siges at der ikke spilles 1.5 mere så det er ren tidsspild at installer det, alle servere er desvære gået over til 1.6, også selvom det er noget B.I.P.!
Men ellers så kan du læse om det inde på www.steampowered.com

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 05-12-03 10:31

Zerg911, Det er jeg ikke helt enig i... Alle servere er IKKE skiftet over til 1.6... Dengang alle skifter er når WON databasen lukker... Et par eksempler på 1.5 servere:

ffa.sutiglu.dk:27065
amazed.dk:27015

disse to er i hvert fald 100% 1.5 servere, da jeg selv ejer den ene af dem og er med ejer af den anden... Og flere kan nævnes... bare søg på google efter counter strike 1.5 server ... For så længe WON databasen stadig eksisterer, eksisterer min server også...

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 05-12-03 11:23

Ja ok - men 95% af serverne er nu gået over til 1.6 .. Og det forstår man jo ikke ?!?!?!

Men kunne være man skulle komme ind på de 2 servere og slatte folk

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 50 point
Dato : 05-12-03 13:16

95% er nok lige i overkanten... Ok, man kan ikke finde store firmaer såsom nethouse og jubii der har 1.5 servere mere, men der er stadig enkelte privat personer som holder fast... og jeg tror det udgører mere end 5%... Men jeg giver dig ret i... Hvem forstår det???

Men du er velkommen inde på vores server (ejet af www.sutiglu.dk)... Hvad er dit nick derinde???

MVH [SUTIGLU]Ostemanden

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 05-12-03 13:22

Det var [Spalt]Zerg
Men nu kalder jeg mig enten:
Zerg
lzNoGoUd
Hamsteren

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 15-12-03 21:24

Tak for svaret ostemanden.