/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Thaijet
Fra : DMP
Vist : 340 gange
300 point
Dato : 04-12-03 15:51

Thaijet?? er der nogle der kender det flyselskab?? Kan jeg finde nogle billeder på nettet af deres fly indefra?? jeg håber at der er nogle der kan hjælpe??

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-12-03 15:58

Flyene har lædersæder, se linket her:

http://www.thaijet.com/

MVH
JMS

Accepteret svar
Fra : Klojs

Modtaget 310 point
Dato : 04-12-03 15:59
Kommentar
Fra : DMP

Dato : 04-12-03 22:31

Hej tusind tak for hjølpen :). Jeg vil bare lige spøgere om en sidste ting. Er der nogen der ved hvor mange sæder der er på en række. Jeg har været en gang i USA, i det fly vi fløj med var der 7 eller 8 sæder på en række. Så jeg ville bare lige høre om der er nogen der ved hvor mage sæder der er på en række i en Boeing 757-200??

på forhånd tak!!

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 05-12-03 14:36
Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 05-12-03 14:37

Dvs. jeg kan se 3 sæder i hver side - 6 sæder ialt på 1 række

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 10-12-03 20:09

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Godkendelse af svar
Fra : DMP

Dato : 16-12-03 16:14

Tak for svaret Klojs.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 16-12-03 16:50

velbekomme og tak for point - god rejse !