/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Aprilia SR 50 LC Ditech Tuning
Fra : krill
Vist : 1784 gange
100 point
Dato : 04-12-03 14:20

hej
Tuning af en Aprilia SR 50 LC Ditech hva er det nemeste man kan gøre.. den Kører 75 km/t nu men vil godt kører Hurtiger

På Forhånd Tak

Hilsen Krill

Kommentar
Fra : Sandemar

Dato : 03-01-04 21:48

Hej.

Der sidder en cdi boks som din forhandler elektronisk kan skrue op i omdrejninger. Hvis du har en 30 skal du have en cdi boks fra en 45 da den kan gå højere op i omdr. Den vil komme til at køre ca 80-90 km/t ved 1190 omdr. Det vil så også være en ide at sætte mindre ruller i.
Du kan også købe en 70 kubiks cylinder fra malossi men den koster 2600 kr.
Jeg har lige bestilt cylinderen så jeg glæder mig til at prøve den. Jeg har en cdi boks fra en 45 du evt kan købe

Hilsen Sander

Accepteret svar
Fra : samoreia

Modtaget 100 point
Dato : 22-07-04 19:12

hej skal næsten lige siges at hvis du sætter en 45 cdi boks i skal den chippes med en gamebot advance før den kommer til at køre 90..! men det er altså efter speedo..! ikke km/t min køre 100 efter speedo. men en chippet 45 boks og en vario fra malossi..! den kan varmt anbefaldes..! den giver faktisk også en del med de rette ruller..! men ellers ja som sandemar siger køb en malossi cylinderkit..! det kan fås til 2395.- ved speed-line.dk det skulle vist give en del..!

Hilsen samoreia

Godkendelse af svar
Fra : krill

Dato : 23-07-04 01:41

Mange Tak for svaret samoreia.