/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Flatcoated Retriever
Fra : tom34
Vist : 1313 gange
220 point
Dato : 04-12-03 13:37

Hejsa gruppe
jeg vil spørge om er der nogle ved et sted hvor vi kan købe en Flatcoated Retriever
evt tlf nr eller wep-side som vi kan skrive til.

mvh Tom

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 04-12-03 14:03
Kommentar
Fra : ringvig

Dato : 04-12-03 14:19

Hej prøv at kigge på linket her der er en liste over hvalpe og numre på de, der opdrætter dem. Der er flere numre og det er jo godt så kan man høre hvad de forskellige opdrættere lægger vægt på i deres opdræt.

http://www.flatcoat.dk/hvalpelisten/index.asp

Smil fra
Stine
_____________
www.basenji.dk

Kommentar
Fra : johanj

Dato : 04-12-03 17:36

Hej prøv at kigge på linket her der er en liste over hvalpe og numre på de, der opdrætter dem. Der er flere numre og det er jo godt så kan man høre hvad de forskellige opdrættere lægger vægt på i deres opdræt.

http://www.flatcoat.dk/hvalpelisten/index.asp

hilsen johan
_____________
www.basenji.dk

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 04-12-03 17:56

Hej
jeg forøger point lidt og vil så se om der er nogle her på siden som ved om der nogle fortiden der har en Flatcoated Retriever" tæve og meget gerne hvalp, ikke mere end de 8-10 uger gammel.
Mvh Tom

Kommentar
Fra : 25

Dato : 04-12-03 18:03

DANSK KENNEL KLUB

RETRIEVER KLUBBEN

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 04-12-03 18:09

Hej Tom
Hvis denne herre ikke ved det findes der nok ingen hvalpe PT.

Ønsker du at få tilsendt racens hvalpeliste over aktuelle kuld,
ring til Claus Larsen på tlf. 98 58 88 84.
MVH Modersvilje

Kommentar
Fra : 25

Dato : 04-12-03 18:14

gå ind på nettet på Google under flatcoated Retriever, der kan du finde hvalpe nu.

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 04-12-03 18:17

til modersvilje
jeg jo et problem det er en jule gave til min kone
hun ønsker sig en tæve
vi har en 5 år gammel han nu, og jeg vil nok sige at det er en rar og kærlig hund og trofast

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-12-03 18:18

Hej Tom, har du prøvet det link med hvalpeliste? Har du haft kontakt med de kenneler? -Kennel Funnyflats, Holbæk har åbenbart hvalpe nu, og det har Birgitte Echwald, kalvehave, åbenbart også. -Hvad er der galt med dem?? 5 tæver det ene sted, og 6 det andet sted, det må da være nok? Hvis der er noget, der ikke passer dig, så fortæl hvad. Så er det jo lettere for os at hjælpe dig.

Og Hej til stine og johan... I gør det godtnok grundigt!!

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 04-12-03 18:25

Hej Tom
Dette er DDK`s hvalpeliste, der er også hvalpe, men om det er de samme du har prøvet har jeg ikke tjekket ud

http://www.dansk-kennel-klub.dk/kunder/dkk/dkkweb.nsf/frames?openform&Exp=5&Vis=http://80.163.170.166/cgi-bin/dkk0021x.pgm&Titel=Hvalpeliste
MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 04-12-03 18:29

ja der er det galdt at det er på sjælland (det kan I jo ikke gøre for)
der må da være nogle i jylland eller fyn

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 220 point
Dato : 04-12-03 18:41

Disse 2 påstår at de har hvalpe og de bor i jylland
http://jigger.dk/
http://www.whimpy.dk/
Modersvilje igen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-12-03 19:06

Hej, Modersvilje... Hvalpene hos jigger er fra sommeren 02, og whimpy-linket kan jeg ikke få til at virke...

MMMMMMMMM,Tom At begynde at kikke efter en hvalp, der skal være julegave, det er nok lige sent nok... Desuden er juleaften nok ikke liiiige det bedste tidspunkt for en lille hvalp at skifte hjem... Hvad med at kontakte Birgitte Echwald pr telefon, og måske bare give din kone et billede af den lille hvalp juleaften. Så kunne I sammen rejse over og kikke på vidunderet i god ro og orden, når julen var overstået...

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 04-12-03 19:30

nej det ved jeg også godt Birgitta men nu skal vi holde jul selv (kun jeg og konen ) i år skal vi ikke rigtig noget
mvhTom

Kommentar
Fra : 25

Dato : 04-12-03 19:38

Ja, og du har sikkert godt med tid i julen, det er dejligt med hund, jeg vil ikke undvære det, og hvalpetiden har en charme, og det er så kort tid. når jeg ser billeder fra vores Golden retriever, ja hun ligner sådan en lille vatbamse. Krammehund.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 04-12-03 19:40

Vi har vores fra DKK.

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 04-12-03 21:27

Der er 5 kuld på DKK hvalpeliste http://www.dansk-kennel-klub.dk

Karin

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 04-12-03 21:33

Født 24/10 http://www.kennel-funnyflat.com Kennelen har Opdrættermærket-hvalpene har HD frie forældre

Karin

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 05-12-03 12:42

Tak for svaret modersvilje.
så fandt vi en tæve, men det bliver så ikke før efter jul vi kunne få henne
Mvh Tom og Tove