/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Billige tagbøjler og bagageboks
Fra : volvo2003
Vist : 1834 gange
50 point
Dato : 04-12-03 13:04

Er der nogen, der kender et godt sted at købe tagbøjler og tagbagagebokse?
Hvilke (billige) modeller kan anvendes på en Opel Corsa?

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 50 point
Dato : 04-12-03 18:41

http://www.raf.dk

Her er et godt og billigt sted.
Du skal selv vælge din model, under udstyr.
MVH
JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 10-12-03 20:10

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Godkendelse af svar
Fra : volvo2003

Dato : 11-12-03 10:04

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : lynges

Dato : 03-02-04 22:35

hej jeg søger billige bagagebokse højest 150cm længde