/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Aprilia SR 50 LC Ditech. CDI
Fra : krill
Vist : 1784 gange
22 point
Dato : 04-12-03 12:40

Hej Hva sker der når jeg sætter en CDI Tænding Uden Begrænsning På.... Kommer den til at kører Hurtiger og Hvor meget min Knallert Kører Nomal 75 Km/t
Hilsen Krill

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-12-03 13:08

Din CDI er allerede uden begrænsning, så en ny vil ikke ændre noget.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 22 point
Dato : 04-12-03 16:08

Er ikke helt enig med palle.... Jeg vil mene at du har begrænset CDI på din maskine, og at det vil hjælpe en hel del at erstatte den med en ubegrænset. Ditecher kan kører op til 90-110kmt uden begrænsninger (!)...

Godkendelse af svar
Fra : krill

Dato : 05-12-03 09:39

Tak for svaret Jon.

Kommentar
Fra : Sandemar

Dato : 03-01-04 21:55

Den boks der sidder på org er begrænset til endten 9500 eller ca 1200 omdr. Og ved 1200 omdr kommer du ikke over 90 km/t. Så du skal købe en unden begrænsning. Men det er næsten lige så billigt at købe det tunsæt malossi laver. Der er topstykke, cylinder, pakninger, ubegrænset CDI ovs med. Det koster ca 2500.. se evt www.aprilia-scooters.dk