/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
"Det' ikke det du siger" Akkorder???
Fra : OttoKazz
Vist : 3532 gange
100 point
Dato : 04-12-03 11:56

Nogen der har akkorderne til "Det' ikke det du siger" med Sanne Salomonsen?

/oK

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-12-03 12:08

Nej kan ikke finde dem på nettet, men du kan købe dem her:
http://www.johngodtfredsenmusik.dk/jg_filer/noder/nodenyhe.htm
MVH
JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-03 12:15

Prøv du biblioteket, det er gratis.

mvh ans

Kommentar
Fra : OttoKazz

Dato : 04-12-03 13:09

Har prøvet biblioteket...og jeg gider ikke købe den!

Er der ingen der har den?

/oK

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-12-03 13:23

<<otto
de findes ikke på nettet, jeg har søgt på alle mulige måder....
Såeh, tror ikke på du finder dem.
Tag din guitar, og find dem selv
Det var da et forslag..
MVH
JMS

Kommentar
Fra : Don_Pepe

Dato : 04-12-03 15:20

Godt nok er det Sanne der synger, men teksten er skrevet af Anne Linnet og komponoret af Jan Glæsel. Prøv at søge på dem, så kan det være du finder noget.
Held og lykke.

Accepteret svar
Fra : Kvist.

Modtaget 100 point
Dato : 05-12-03 00:03

Hej du!! Så svært er det nu heller ikke..! Noden findes i den tredje bog af dem der hedder "Sangbogen" (den orange mener jeg)..

Jeg har akkorderne her (måske lidt uoverskueligt, da der er mange akkorder, men ellers kan dét løses senere):

(1. vers)
Gadd9-Dm6/f-E7sus-E7-
Am7-D/c-G/h-Em7-
C/d-D/c-Gadd9/h-Em7-
Am7-Cm6/eb-D9 D7sus-D9

(2.vers)
Gadd9-Dm6/f-E7sus-E7-
Am7-D/c-G/h-Em7-
C/d-D/c-Gadd9/h-Em7-
Am7-Cm6/eb-D9 D7sus- D7 H7/d#-

(omkv.)
Em7-Em7-A9-A9-
Cm6/eb-Cm6/eb-G/d A/d-Cm/d G/d H7/d#-
Em9-Em7-A9-A9-
Cm6/eb-Cm6/eb-Gadd9-Gadd9

Ps. bindestregerne (IKKE skråstregerne) indikerer ny takt.. hvis du skriver den over i hånden, skulle det være overskueligt nok!!!

God fornøjelse med det fede nummer!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 10-12-03 20:06

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Kommentar
Fra : OttoKazz

Dato : 11-12-03 10:40

Meget muligt JMS, men for det første har jeg ikk tid til at kigge "herind" hele tiden og for det andet skal jeg lige ha fundet teksten, før jeg kan se om akkorderne passer. Derefter skal jeg skam nok give point!

/oK

Kommentar
Fra : Nikoline14

Dato : 11-01-04 19:04

hva r point her inde?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-04 19:12

> Nikoline ??????

Godkendelse af svar
Fra : OttoKazz

Dato : 12-01-04 12:09

Tak for svaret Kvist..

/oK