/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad er en HOT
Fra : jmsgruppen
Vist : 285 gange
20 point
Dato : 04-12-03 10:44

Jeg er ikke så gammel på dette forum, men er efterhånden kommet rimelig ind i de brugermuligheder der er her.
Imidlertid har jeg svaret på et spørgsmål, som har fået en lille ikon, med mærket "HOT".
Jeg er godt klar over, at det betyder efterspurgt emne, men hvilke indvirkning har denne anmærkning i øvrigt.
Jeg har søgt, men kan ikke finde et tilfredsstillende svar.
Der er garanteret mange her der kan svaret

Jeg er lidt nærig med point, er blevet lidt fattig efter en del spørgsmål

Ser frem til tilbundsgående information...
MVH
JMS

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-12-03 10:46

En hot = et efterspiurgt emne.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-12-03 10:47

Okay, så ikke lige, at du allerede vidste det.
Men det betyder bare, at spørgeren har fået halvdelen af sine point retur.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-03 10:48

En "hot" betyder at andre brugere har købt sig til svaret. Du kan få max 50% tilbage af de point, som du har sat på højkant.

Læs pointsystemet "til venstre på siden"

mvh ans

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-12-03 10:49

Tilbundsgående information?
Tjah, når fem brugere har købt et spørgsmål, bliver det hot,
for så har man fået halvdelen af sine point igen.

Og så kan jeg vist heller ikke mere.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-12-03 10:53

JMS

Så vidt jeg husker, så er et spørgsmål frit tilgængeligt, når først det er blevet "købt" så mange gange, at spørgeren har fået halvdelen af sine point retur - så reelt må det vel betyde at en HOT markering viser, at man ikke skal "købe" for at læse tråden

// Toupie

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-12-03 10:56

Jo, man skal også betale for at købe hotte spørgsmål.
Men spørgeren får ikke pointene.
Dem gafler Kandu selv.
Snyd!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-03 10:58

Det er ikke frit tilgængeligt p.g.a. en hot. Man skal have købt sig til svaret. Efter et par måneder er spørgsmålet frit tilgængeligt, som alle andre besvarede spørgsmål.

mvh ans

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-12-03 10:59

Rellom

Det da strengt

// Toupie

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 30 point
Dato : 04-12-03 11:00

JMS

Så tror jeg bare de er til pynt

// Toupie

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-12-03 11:10

På den anden side er det måske meget godt, at der er sat en grænse
for, hvor mange point man kan få retur.

Ellers ville folk bare kalde deres spørgsmål for enten "FRIDAFLIP"
eller "HUNDEHØMHØM" - uanset hvad spørgsmålene reelt handlede om.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-03 11:23

De point, som man får retur er "ledige" point og ikke "super" point.
Irriterende at kandu ikke sender mails, må følge med på seneste 25. Pludselig får jeg så en masse mails fra kandu. Det er måske i dag at den nye omlægning finder sted.

mvh ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-12-03 11:25

<<< ans
Rigtig med mails, jeg får heller ingen

Fine indlæg her, jeg vender lige tilbage

jms

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-03 11:36

> jms
Pludselig får du en stribe mails. Problemet er set før. Du behøver ikke at klage.

mvh ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-12-03 11:43

<<<ans
rolig nu. jeg klager da IKKE over slting, vel

Kun over johanj kopiister...*SS*
jms

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-03 11:45

Og så lige din hundund

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 11:53

Jeg synes også det er spild at gode point, når kandu.dk selv snupper overskuddet ved salg af besvarede spørgsmål. De sku' meget hellere gi' dem til mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-12-03 11:53

<<ans
Her kan man jo tydelig aflæse din viden om hunde. Den findes jo slet ikke.
Har jo fortalt dig indgående om den jyske race: hundhund
Man tager en hund og parrer med en hund, så får man en hundhund, ligesom chow chow. Ganske enkel.
Parrer man derimod en hund + kat jaeh, så får du en hundkat...
Se nu lærte du noget vigtig...

MVH
JMS
ekspert i HUNDHUND + høm høm

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-03 12:13

> molo du er så grådig, tigger altid om point
>jms måske har jeg lært noget vigtigt. Er det ikke nu at du skal ud at se på en hømhøm

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 12:25

ans -> Ja, for jeg er nemlig ved at spare sammen til julegaver

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-12-03 13:45

Tak for svaret Toupie.
Tak for infomationen alle sammen, så lærte jeg lidt mere...
Jeg kan nu heller ikke rigtig acceptere at kandu selv snupper point her
Som om de ikke har nok i forvejen

jms

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-12-03 15:36

Selvtak JMS

De ryger ind til samlingen

// Toupie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-12-03 16:58

I skal ikke være så kede af de point som Kandu får - det er jo snart jul.
Og den største glæde får man jo ved at give.
Emesen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-12-03 20:12

Emesen

Det har du så fuldstændig ret i, men det er nu også rart, at kunne glæde sig over at modtage

// Toupie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-12-03 21:00

Hov - jeg byttede rundt på ordene.
Den største glæde gives ved at få.
Emesen.