/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Steam cd-key
Fra : kaad1
Vist : 389 gange
100 point
Dato : 04-12-03 10:39

Jeg spille meget cs 1.6......... men det er pisse ondsvagt at man skal skrive sin cd-key hver gang man skal ind og spille og nogen gange bliver den bare ved med at sige at man skal skrive cd-key'en......... hvad fanden skal jeg gøre.............

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 04-12-03 14:01

Det skulle den helst ikke bede om mere end 1 gang..
Prøv at geninstaller Steam. Ellers tror jeg du bliver nød til at Download det en gang til

Kommentar
Fra : easylars

Dato : 06-01-04 22:24

har du prøvet at logge ud og ind igen hvordan laver man de hoveder