/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Figurer som ikke kan hoppe og springe
Fra : Katka
Vist : 343 gange
100 point
Dato : 04-12-03 08:18

Jeg har problemer når jeg spille PC spil.Mine figurer kan hverken hoppe eller springe
særlig godt. De er underlig energiløse. Hvad skyldes det, er det min teknik eller
computeren? Jeg har en 3 år gl. PC med 64 mb ram og windows 98. De spil jeg spiller er ikke særlig krævende mht ram.

Med håb Katka

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-12-03 09:37

Står det anført på spillene, hvor mange ram de som minimum kræver?
Og hvad med din CPU - lever dén op til de krav, spillene stiller?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 04-12-03 10:04

Jeg skulle lige til at skrive et indlæg her men, så læste jeg dit spørgsmål 1 gang til og tænkte .. "She must be kidding!"

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 04-12-03 11:42

ja de lever op til de krav spillet kræver, det må være noget andet
Katka

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 04-12-03 11:53

Prøv at vande dine spil og foder dem, så kan det være de får mere energi... ??

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-12-03 12:07

Hvis både CPU og ram er tilstrækkelige, hvad så med dit grafikkort?

Hvis der da ikke er tale om, at du har en masse liggende på computeren,
som generelt sløver systemet.

Kører din PC iøvrigt som den skal?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-12-03 12:45

Har du forresten en spywarescanner?

Hvis ikke, så gå ind her http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
og hent både Spybot og Ad-aware, scan computeren med dem
begge to og slet det, de finder.

For måske beror problemet "bare" på, at du har en masse spyware på computeren,
og så bliver det løst på denne måde.

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 04-12-03 21:36

jeg har alt det der og diskfragmenterer ca hver 3 uge. Mit grafikkort er med delt ram
kan det være det som er problemet. Eller er der ikke noget problem, er det bare sådan det er?
Hallo!!!! jeg kunne godt tænke mig et svar fra en,som ikke er en bedrevidende nørd
som visse af svarerne.
VH Katka

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 05-12-03 07:31

Jeg tror du skulle investere i lidt mere ram f.eks.Så du kom op på mindst256Mb dit delte grafikkort bruger også ram fra den mængde du har indstalleret og 64Mb er næsten den mængde ram som systemet skal bruge for at køre,og så kommer de programmer som du køre/har åbne,det være sig dem der starter auto eller dem du selv starter de bruger også sin del af dine ram,
så mit foreslag er mere ram,eller et nyt grafikkort, som har sin egen ram.
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : Katka

Dato : 09-12-03 20:28

Tak for svaret Manse9933. Det ender jo nok med at jeg må få et bedre system, jeg håbede bare på et mirakel. Det sker jo af og til har jeg hørt.

De venligste hilsner fra Katka