/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
Kyrillisk
Fra : ockendon
Vist : 875 gange
100 point
Dato : 04-12-03 08:06

Hvordan kan jeg indstallere de kyrilliske fonte på min maskine. Den skal bruges til et Lotusprogram

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 110 point
Dato : 04-12-03 08:14

Det er ikke så svært:Jeg har skrevet et tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/5784
Som lyder:
Mange har behov for, at arbejde på forskellige sprog på PCèn. Eksempelvis russisk. Hvis der er behov, gør følgende:
1. Gå i kontrolpanel, gå i international, sæt flueben i ønskede tegnsæt. (husk din windows CD i drevet)
2. Gå i kontrolpanel, gå i tastatur, klik på tilføj, og tilføj eks. her engelsk, rusisk eller andet efter ønske. Husk flueben: aktiver indikator på procceslinie.
3. sig OK, og luk.
4. Nu er der en lille ikon på bundlinien, hvor der kan vælges mellem sprogene, eks. dansk, engelsk og evt. rusisk. Klik denne op og vælg efter behov.
5. Nu har du flere sprog at vælge imellem, også ordbøgerne i eks. word.
Held og lykke....

Har du problemer, skriv bare igen...

MVH
JMS

Godkendelse af svar
Fra : ockendon

Dato : 04-12-03 09:13

Tak for svaret jmsgruppen.

Det fungerede bare - med en gang

Takk skal du have

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-12-03 09:29

Det var så lidt.
Skulle det være en anden gang, er du altid velkommen.

MVH
JMS