/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvordan finder jeg boligejer vha matr.?
Fra : jbg
Vist : 1015 gange
200 point
Dato : 03-12-03 20:51

Kan jeg finde en boligejer vha matr. eller BBR nummer?
Det drejer sig om følgende:
Matr. 46ad, Frederiksberg
BBR 147 006535 002
MVH JBG

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-12-03 20:53

Jeg tror du kan søge på denne side
http://www.netborger.dk/

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 210 point
Dato : 03-12-03 20:56

Du kan altid gå på tinglysningskontoret i den retskreds ejendommen ligger.
På ejendommens blad, kan du se hvem der har adkomst til ejendommen (ejeren)
Både tingbog og BBR kan søgen, hvis man har adgang til databaser der indeholder disse.
Mit forslag, gå på tinglysningskontoret på Frederiksberg, og se hvem der ejer ejendommen
Der er altid søde damer, som gerne vil hjælpe.

Mvh
JMS

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-12-03 20:56

har kigget, kan finde ud af hvor?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-12-03 20:58

Findes en Mostrup vejviser og du har adressen, ser du ejeren i vejviseren.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 20:59

>teil
Du skal have en kode, for at få oplysninger. Den står bl.a. på BBR ejermedelelsen.

JMS
Og jeg tror ikke vor spørger, har denne, så kan han bare læse ejerens navn

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-12-03 21:02

Man behøver ingen kode for at få ejers navn.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-03 21:03

Hvorfra har du de oplysninger?
Det undrer mig at adressen så ikke er oplyst.
ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 21:04

>>>jbg
Din eneste chanche, er tinglysningskontoret. I nogle mostrup står ejerens navn, men som regel ikke adressen.
Tag et par kager med til damerne på tinglysningen, så hjælper de dig med at finde ejendommens papirer

MVH
JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 21:06

>>ans
Kan evt. stamme fra gamle papirer, Matr.nr og BBR nr. ændres normalt aldrig (kun ved udstykninger)

>>teil, men så kan du jom nemt finde ejerens navn til vor spørger... *GGG*

jms

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-12-03 21:09

har også prøvet Mostrup, men heller ikke der havde jeg heldet med mig!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 21:12

>>>JBG
Nu ved jeg ikke om du bor i nærheden af Frederiksberg. Hvis du gør dette, så tingbogen.
Hvis ikke, skal vi lige have fat i en med en database med oplysninger.
Hvor bor du???

JMS

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-12-03 21:12

Lidt mystisk at kun have matr.nr. og BBR.
og ikke kende adressen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-12-03 21:14

Skriv en tilfældig gade på netborger og du får ca fire ejendomme med matr.nr og ejere.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 21:15

>> også ejerens adresse???

JMS

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-12-03 21:15

Bor på Nørrebro, så er tæt nok på Frederiksberg!

Er ikke sikker på adressen, muligvis er den P. Andersensvej 3

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 21:17

>>JBG
Bor ejeren i ejendommen, eller har han anden adresse..
JMS

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-12-03 21:18

Bor andensteds..... og der er ingen tegn på hvem ejeren er på adr.

Kommentar
Fra : lape

Dato : 03-12-03 21:19

www.ois.dk
kan man finde oplysning om ejendomme i Danmark, men det kræver at man bestiller en pinkode først.
Du skal kende kommunen, vejnavn, husnummer, eller ejendomsnummer på den ejendom, du ønsker oplysning om.
(Det skulle vel ikke være P.Andersens Vej 3 ? Boligejer ikke oplyst!!
Lape

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 21:19

>>JBG
Så er der kun en mulighed..
Kager til damerne, og du skal besøge tinglysningskontoret,,,

JMS

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-12-03 21:20

Kære jbg søg på den adresse, det bekræftes med matr.nr.
Så ved du om det er rigtigt.

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-12-03 21:21

så er det den rigtige adr.!

Godkendelse af svar
Fra : jbg

Dato : 03-12-03 21:24

Satser på tinglysningskontoret!!! tak for hjælpen alle sammen
Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-12-03 21:27

P Andersensvej 3 findes ikke i frederiksbergs kommune.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 21:28

>>>jbg
var så lidt, Husk kagerne så går det altid lettere.
MVH
JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-03 21:42

Spørgsmålet undrer mig stadig!
Hvorfor så interesseret i det matrikelnr?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-12-03 21:47

Der ligger en hund begravet der.

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-12-03 21:50

til Teil, det er det der er problemet.

til ans, det er ikke matrikelnr jeg er interreseret i, men hvem ejeren af det er!