/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Gratis ftp server Film (Links)
Fra : Agent2002
Vist : 1529 gange
220 point
Dato : 03-12-03 19:52

Hejsa

Jeg har fået tilsendt en mail omkring ftp server adresser.

Eksempel: 1
Good stuff you can find in my ftp server to enter:
ip:132.69.232.223
user:bambata'smovies
pass:z'abo

for getting a movie from the list get contect by icq-98645176, or
by e-mail -"slazmi@t2.technion.ac.il"

Eksempel: 2
Jeremy's Warez FTP Server

ftp://andromedatv.myvnc.com

Eksempel: 3
USERNAME-Guest
PASSWORD-frommatt
EMAIL-mattstan69@hotmail.com

........................................................Hvad er det og hvordan bruges disse adresse. Er der nogen af jer nørder, som kan Guide mig igennem disse adresser??

Vi ses Agent2002

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 03-12-03 20:06

Hej
ftp://andromedatv.myvnc.com
Denne skal du blot klikke på og så er du ind og kigge rund på mandens PC. Så du gør i stifinder og Dennecomputer.
De andre kan jeg ikke lige få til at virke. Muligvis er det blot min forbindelse.
Hvis du finder en "fil" du vil have skal du blot dobbeltklikke så vil den så bliver du spurgt om hvor du vil gemme den.
Er dette tilfredsstillende ?
mvh
Benjamin

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 03-12-03 20:22

Hvad er bruger og password til andromedatv's ftp server?

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 20:33

I første eksempel, skal du i adresselinien taste: ftp://132.69.232.223
i dialogboks, user og pass. Måske siger din pc timeout, så skal du sige: filer, vælg, log på som, og så user og pass igen. Så skulle det virke. Du kan kopiere og sætte ind som normalt, fra FTP til din egen PC.
ADVARSEL: pas på hvad du henter på FTP adresser, som du ikke har tillid til. Kan indeholde ALT mulig snavs.
Skulle jeg have glemt noget, skriv igen. Vi har selv FTP her i huset.
Håber du får noget godt,,, Held og lykke..

MVH
JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 20:34

>>>
Explorer kan også sige du ikke har adgang til denne mappe, så sig vælg.. og som ovenstående...
Glemte jeg lige i farten.. undskyld.

JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 20:42

>>>>
og selvfølgelig den samme fremgangsmåde i nr. 3...
så ikke der var tre, er nok lidt:

jms

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 03-12-03 21:19

Hej igen

Mine eksempler virker vist ikke. Hvad med alle jer andre, har i ikke nogen gode ftp links, så jeg kan prøve om det overhovedet virker.
Især til "jmsgruppen". Du siger at i selv har FTP i huset. Hvad med om du gav mig en adresse ud af huset???

Vi ses Agent2002

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 21:26

>>agent2002
Vi har FTP server, som vore kunder afleverer store grafiske filer på.
Jeg vil ikke "her" oplyse vore IP adresser. Det er den sikre motorvej til evt. hackere. Uanset om jeg gemmer mig bag flere firewalls, har jeg ikke lyst til dette.
Men fremgangsmåden jeg har beskrevet, virker på alle FTP servere. Du kan også lave en selv, eller omdanne et område på din HD til FTP. Så kan dine bekendte, og dig selv udveksle store filer uden besvær. Det tager lidt tid, så håber du ikke har 56k modem

JMS

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-12-03 23:22

Pas på der er mange idioter der ude på nettet som vil,lokke folk til at dawnloade filer som indeholder vira/trojaner og worms,her er en ftp server på et tysk underversitet,men lad være med at lave rav i den eller så ressikere man at de lukker den for ofentligheden,det er der hvor jeg henter Jv16power tool reg cleaner.
programmet
ftp://ftp.uni-koeln.de/pc/win32/misc/jv16pt.exe
Ftp serveren.

ftp.uni-koeln.de
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-12-03 23:23

ftp://ftp.uni-koeln.de/

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 04-12-03 00:14

>jms... ? Jeg tror da i kører jeres FTP-server gennem United Connections - Gør i ikke det?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-12-03 00:33

et eksempel.nede på siden
F.eks.

Emne: DOCUMENT [Navn på modtager]

Vedhæftet: [Navn].zip

Indhold:
Dear [Navn]
Attached you will find my latest document that will give you access to free games and fun I have zipped the document and your password is [genereret vilkårligt].

Have fun!

http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=12315

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-12-03 07:45

>>>jens.t
Nej vor FTP server står her i huset.
Vi har nogle URL adresser på UC.
Forøvrigt startede vor FTP som en leg, men vi fandt ud af, at det faktisk var meget brugbart.

jms

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 05-12-03 00:30

Lige her til sidst................

Nu bruger jeg Windows XP Pro og der er den mulighed for, at man kan koble sig op til en af vennernes computer gennem fjernskrivebordet. Er det en form for ftp tenologien eller hvad. Eller er det noget helt andet.

Agent2002

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-12-03 06:18
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-12-03 06:20
Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 220 point
Dato : 05-12-03 08:14

Du kan evt. følge et andet sprgs. angående dette: http://www.kandu.dk/dk/spg/27504
Jeg vil i begge sprgs. give samme anbefaling, nemlig:
Jeg ville tage en gammel PC, og omdanne den til FTP server, eller benytte en del af harddisken til FTP. Dette kan nemt sættes op, evt med U-SERV.
På et sådant system, kan du 100% styre hvem der skal have adgang, og hvad de kan foretage sig. Evt. er der nogen der kun kan læse i et bibliotek. Andre kan læse og skrive i to biblioteker. Eller en med superadgang, som kan læse, skrive og slette, oprette, o.s.v. Du giver dem forskellige adgangsniveauer, og de har kun adgang til de biblioteker, som du giver dem ret til.
Til dette skal du have mindst en fast IP adresse.
I vort firma, kunne vi slet ikke undvære vore FTP servere.
Dette var mit forslag til evt.deling af data.

MVH
JMS

Godkendelse af svar
Fra : Agent2002

Dato : 05-12-03 10:53

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 05-12-03 11:00

agent2002
Selv tak, det var så lidt.
Du kan nemt selv sætte en FTP op, på den ene eller anden måde. Har du eks. en gammel 166MHZ, er det en fin løsning. Husk lige en ting, hvis din server kører konstant. Log dig af som bruger på maskinen, og sluk skærmen. Hvis du ikke logger dig af, vil dine "kunder" på FTP løbe ind i en timeout meddelelse. Hvorfor ved jeg ikke, men noget med at windows går kold. Det er ihvertfald vores erfaring.
Held og lykke.

JMS
NB. jeg kan nu ikke se flere kommentarer i dette spørgsmål.