/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
firewall (ZoneAlarm uden opdatering)
Fra : NielsPT
Vist : 492 gange
163 point
Dato : 03-12-03 18:45

Hejsa alle..

Jeg bruger en gratis udgave af ZoneAlarm, som jeg derfor ikke har opdateret. Mit spørgsmål er så: Beskytter den godt nok, alligevel?

-Hvis ikke:

Hvilken firewall vil I anbefale mig at bruge? -Den må gerne være gratis, men der er ikke et krav.

mvh Niels.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 18:49

Gratis er som regel ikke så godt som proff. Siger sig selv, ingen kan leve af at lave gratis programmer.
Jeg vil anbefale Norton Internet Securiti. Kører perfekt, automatisk opdatering, nem at konfigurere,
Koster ca. 500 kr.

MVH
JMS
NB. Jeg kender ikke zonealarm, men opdateringer hele tiden er nødvendig for god beskyttelse.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-12-03 18:53

En ikke-opdateret firewall beskytter ikke tilstrækkeligt.

JMS' forslag er efter min mening rigtig godt, for jeg
bruger selv Norton Personal Firewall.

Dog har BitGuard ord for at være i særklasse god
- dansk og dejlig, men altså også DYR:

http://dk.shopping.yahoo.com/sikkerhedscenter/bitguard/compare.html

Accepteret svar
Fra : Gummitarzan

Modtaget 173 point
Dato : 03-12-03 18:59

Jeg mener at have et effektivt bud på en gratis firewall => www.sygate.com
Deres home-edition er gratis....de tjener pengene ved salg til firmaer...

/Gummitarzan

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 19:02

>>>niels
glemte lige at fortælle dig, at Norton selvfølgelig også indeholder antivirusprogram, men det ved du måske...

JMS

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 03-12-03 19:04

Ved det godt.. Norton er også rigtig, rigtig godt, men ret dyrt (desværre)

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-12-03 19:04

Men du må også hellere få et link til BitGuards forside:
http://dk.shopping.yahoo.com/sikkerhedscenter/bitguard/#
Prisen er 300 kroner.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-12-03 19:05

Rettelse: 300 > 380 kroner.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-12-03 19:07

Hvis du ikke har et anti-virusprogram i forvejen, synes jeg
bestemt, du skal vælge Norton Security.
Ellers vil jeg foreslå BitGuard.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 19:12

>>>niels
Dyrt og dyrt,, det er også dyrt at lade være (ihvertfald en masse spildt arbejde).*SS*
Ønsk dig den i julegave
(det var sgu da et godt forslag)
Du har gratis opdatering i et år, og derefter er det ret billigt at forlænge perioden.
Men undersøg de forslag som er gratis, hvad der er sparet er tjent.

JMS

Godkendelse af svar
Fra : NielsPT

Dato : 03-12-03 20:33

Tak for svarene allesammen.. Jeg ta'r sgu den gratis' indtil videre, og ønsker mig så Norton Firewall til Jul

Mvh Niels

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 20:36

>>niels
God ide, og glædelig jul
Håber du får dine ønsker opfyldt..

JMS

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 03-12-03 20:44

taark!