/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Akkorder, Time is the space between us
Fra : camved
Vist : 660 gange
50 point
Dato : 03-12-03 16:58

Hey

Noen der har akkorder til Tim Christens Time Is The Space Bewteen Us??? Har prøvet at søge på google, men har kun fundet tabs... Har prøvet at lytte sangen af, men mangler li d sidste... Håber der r noen der kan hjælpe moi...

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 03-12-03 18:26
Kommentar
Fra : camved

Dato : 03-12-03 20:07

Tak, men søger ikk tabs. Jeg vil ha fat i akkorderne til sangen, da jeg spiller klaver...

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 03-12-03 22:42

Nå for søren..

Jeg spiller også klaver (og guitar) - og guitar-tabs kan godt, med lidt fantasi, anvendes på klaver. Bare smid bastonen på i venstrehånden + lidt variation, og så spil akkorden (altså tabben) i højrehånden, hvor du evt. også bruger lidt variation i form af 7'ere, 6'ere, og hvis overgang, sus2 og sus4..

Ellers bliver det nok lidt svært at finde en klavernode til dig på det nummer, så det bedste er måske at du lytter den af. Det er også kanongod træning, og ret tilfredsstillende!

Hvis du skulle få lyst til at spille andre sange, - på klaver, er her nogle forholdsvis gode links:

http://www.oddrealm.com/piano/

http://members.lycos.co.uk/w3m/

http://www.geocities.com/emily_legato/Music.html
-tjek dem ud, hvis du har lyst.

God fornøjelse, håber noget af det kunne bruges.

Mvh Niels

Accepteret svar
Fra : zupermig

Modtaget 50 point
Dato : 05-12-03 13:32

Hvis du ikke kan læse tabs, så bare sig til, så kan jeg "oversætte" for dig til klaver.
Men det bedste ville være at du lyttede af selv....

Kommentar
Fra : camved

Dato : 05-12-03 15:01

ja, d har jeg gjort, men ville bar li se om d r rigtigt, da noet af d ikke lyder helt rigtigt.

ja tak, du må gerne lære moi hvordan man læser tabs, da jeg li r begyndt at spille guitar...

Godkendelse af svar
Fra : camved

Dato : 05-12-03 15:01

Tak for svaret zupermig.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 05-12-03 16:35

tak for lort

Kommentar
Fra : zupermig

Dato : 05-12-03 18:11

Har du en mail, så kan jeg sende noget til dig....

Kommentar
Fra : camved

Dato : 05-12-03 22:32

Ja, camved1986@hotmail.com

Kommentar
Fra : ninaLP

Dato : 19-12-03 15:43

Orv jeg er også ny på guitar og søger akkorder, men får tit/alt for tit fat på tabs... gider du lære mig også?!?
er meget lærenem og ku virkelig godt bruge det!!!

Kommentar
Fra : camved

Dato : 19-12-03 22:01

hej zupermig

øhm... blev det til noget med de der tabs eller hva???

knuz...