/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlmelding: cc App
Fra : AnnLou
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 03-12-03 16:45

Hej allesammen,

Min ellers nye computer har fungeret perfekt, men i dag da jeg ville lukke systemet ned, kom der er fejlmeldling "cc App" og så kunne jeg hverken genstarte, lukke ned eller andet.

Hvad kan det skyldes, og hvordan kan jeg komme det til livs?

På forhånd tak for hjælpen,

Ann Lou

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-03 17:15

Se om du kan finde noget her : http://aumha.org/win4/kberrmsg.php

Er aldrig stødt på denne fejlmelding, men jeg bruger Win98 SE.

Hvis det er XP du bruger er der noget med du kan trykke F8 ved opstart og så vælge systemgendannelse ???

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 03-12-03 17:46

Det lyder som norton antivirus! Prøv at afinstalere norton antivirus. Genstart og geninstaller! Skulle gerne løse problemet!

Kommentar
Fra : AnnLou

Dato : 03-12-03 18:00

Hej Tedd,

Jeg tror at du har ret, Norton dukkede nemlig ikke op på skærmen da jeg startede min pc. Men du skriver Norton antivirus, jeg troede kun at den fungerede som firewall, jeg har Mcafee installeret som antivirus..... Har jeg lavet ged i det?

Tak for hjælpen,

Ann Lou

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-12-03 18:04

Nu kan jeg jo ikke rigtigt se din monitor , men det lugter da lidt af ged Det er muligt at norton firewall osse bruger cc app da det nok er en symantec fælles fil! Så du kan jo prøve at afinstallere norton firewall og geninstallere efter en genstart

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 19:37

>>annlou
Ikke fordi jeg vil blande mig, men:
Norton antivirus= et antivirusprogram
Norton internet securiti= firewall + ovennævnte antivirus

Hvis du har sidstnævnte, ville jeg afinstallere mcfee, og benytte norton.

Det er måske her geden ligger begravet.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 10-12-03 19:47

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Godkendelse af svar
Fra : AnnLou

Dato : 10-12-03 20:22

Tak for svaret tedd. Jeg har været lidt længe om det, sorry

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-03 22:09

Bare det virkede!