/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fra mp3 til almindelig musik
Fra : thaulow13
Vist : 338 gange
57 point
Dato : 03-12-03 14:55

Hvilket program skal jeg bruge til at lave mine mp3sange om til almindelig musik?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-03 15:04

Skynd dig at slette dit spørgsmål i kategorien"computerspil" Det er spild af point at skrive det samme 2 steder.

mvh ans

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 03-12-03 15:11

eks. winamp 2.5:

Options > preferences > output > Null Soft disc writer Plug-in

trykker du på play, og mp3'erne laves om til afspilbare wave-filer..

Mvh Niels

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-12-03 15:13

Hej thaulow13

Snup du dig en MP3 workshop
http://myhome.iolfree.ie/~mp3workshop/

Programmet er gratis og kan meget meget mere end det du efterlyser. Faktisk er det det bedste musikredigeringsprogram jeg kender

mvh srhansen

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 03-12-03 15:14

jeg vil give srhansen ret... Sådan et program er sikkert nemmere at betjene..
Mvh Niels

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-12-03 15:30

Jeg kan måske tilføje, at det jeg ser som den største styrke ved programmet er at det kan nivelere lydstyrken mellem flere numre. Forstået sådan at hvis man ønsker at lave en cd med alle favoritnumrene, så kan programmet sørge for at alle numrene får samme lydstyrke. På denne måde slipper man for at skrue op og ned mellem mange af numrene. Det har jeg ikke kunnet finde andre programmer der kan.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : mayday

Dato : 03-12-03 18:10

Hej srhansen
Lige et tillægsspørgsmål kan mp3workshop mon også bruges på Xp
Hej
mayday

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-12-03 18:51

Hej.

Du henter blot dette program som direkter laver mp3 til wav-filer.

http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=mp3+to+wav&tg=dl-2001&search=+Go %21+

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-12-03 18:55
Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-12-03 21:32

Hej Mayday

Ja, den virker også under Win Xp, jeg har lige prøvet

mvh srhansen

Kommentar
Fra : mayday

Dato : 03-12-03 23:47

Hej srhansen
Tak for svaret - og undskyld spørgsmålet i et andet spørgsmål, men det var nærliggende da du roste mp3/workshop, og det ikke fremgik af download-stedet.
Med venlig hilsen
mayday

Ps. Jeg sender dig lidt point i andet spørgsmål til dig.

Kommentar
Fra : TriNciC

Dato : 04-01-04 00:31

du kan bruke audiograbar som du kan daownloade på kazaa....

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 29-01-04 16:12

Hej thaulow

Er der noget imellem du kan bruge eller er der mere vi kan hjælpe med ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 25-03-05 11:11

Mener du at lave det om til WAV eller CDA ?

//Kettedk

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 26-03-05 10:01

Hvis du har Nero Express, så brug det medfølgende program, WaveEditor..
Det kan gemme mp3 i wav-format... Men: Så vil 1 sang komme til at fylde 40 MB i det format...

//Kettedk