/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Bredbånd / ADSL
Fra : ivanovic1
Vist : 359 gange
50 point
Dato : 02-12-03 23:20

Hvem er det billigst at have bredbånd/adsl hos?

Mvh.

Ivanovic1

Kommentar
Fra : grow

Dato : 02-12-03 23:35

Det kommer an på om du kan blive tilsluttet over fælleantennen eller telenettet.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-12-03 23:45

Og hvis du ikke kan blive tilslutte som >grow foreslår, kan jeg kun råde dig til at undersøge markedet,
Desværre er dette både meget forskelligt og meget uoverskueligt, samt at man har hørt om problemer både ved den ene og den anden, så hvis du har en stationær telefon ved eks. teledanmark er det nok dem der er mest stabile, men som sagt, ikke nødvendigvis det billigste.

Det er gyngerne og karrusellen om igen.

mvh
ellebye

Accepteret svar
Fra : grow

Modtaget 60 point
Dato : 02-12-03 23:56

Fortsætter >ellebye´s tankegang:
Måske kan du finde en fastnetudbyder der er billigere end f.eks. TDC, men som forlanger at du også skal skifte dit telefonabonement.
Så, det er lidt af en jungle. Prøv www.telepriser.dk

Mvh grow

Kommentar
Fra : secret

Dato : 03-12-03 11:22

Vi har fra TDC : 2 telefonlinjer (tel. + fax) med ISDN samtidig ADSL bredbånd + support, med NORTON sikkerhedspakken + support, free surfing, eksl. telefonsamtaler, inkl. telefonsvar + andre små ting -
i alt 516,- / måned. Er det ikke billigt ? "Bolignet" - system er måske billiger, men ustabil.

Kommentar
Fra : mismo

Dato : 03-12-03 11:27

Hej Ivan...

Lige nu kører både tdc og cybercity tilbud..
tdc. 512/128 for 359,- md.
cybercity 1024/512 395,- md.
spørgsmålet er bare om man tør at skifte fra en meget pålidelig opkobling (tdc) til en man ikke kender særlig godt.. men tjek deres sider:

www.cybercity.dk
www.tdc.dk

god jagt og god jul

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-12-03 11:48

CC er super .. Der er intet at klage over der.. f.eks så har jeg en 2mBit linie, men betaler kun for en 1mBit linie OG alt dette kan man takke Tele2 for Da de kørte deres kampange med billige adsl priser, kunne man ringe ind til CC og klage .. så kunne man få en højere linie til samme pris som man havde i forvejen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-03 12:10

Til orientering kan nævnes at forbindelsen fra TDC 1024/512 udgår. Fremover vil der fra TDC kun være mulighederne 512/128 og 2048/256.

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-03 12:37

Og 2048/128.

Måske har du mulighed for at spare ved at bestille hos TDC nu. Det er en jungle at komme igennem, men prøv at se på denne side http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bred

mvh ans og god jul

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 03-12-03 13:31

Hej
det er telia stofanet du kan få over fællesantenne hvis du bor i et område hvor de har det tjek priser her www.stofanet.dk lyder billigt nok deres priser, men jeg ved ikke hvor stabile de er ??
Mvh thomat

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 04-12-03 00:03

Tak for svarende vender tilbage når jeg lige har set mig lidt omkring.

God Jul :)

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 04-12-03 23:58

Tak for svaret grow.