/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
CHIKANE PÅ KANDU
Fra : jmsgruppen
Vist : 407 gange
100 point
Dato : 02-12-03 17:07

Jeg er to gange i dag blevet generet her på kandu:

Min kommentar er blevet kopieret og sat ind længere nede af:

johanj......medlemsnummer: 128194
spørgsmålene hvor dette er sket er:
http://www.kandu.dk/dk/spg/27327
http://www.kandu.dk/dk/spg/27336

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, derfor dette indlæg.
MVH
JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-03 17:13

Du skal kontakte kandu direkte. Til venstre på denne side klikker du på "kontakt kandu.dk" så sender du en mail til dem om problemet. Måske får du hurtigt et svar.

mvh ans

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 02-12-03 17:14

Møder jeg vedkommende igen, får han en 'kærlig' hilsen og et kursus i go' tone her på kandu.dk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-12-03 17:14

kan se, Molokyle har frarådet dig at kontakte kandu. Selvomde ganske vist er ret længe om at svare af og til, synes jeg alligevel du skal sende de to tråde. For ja, det er da en form for chikane. Besynderligt at nogle mennesker ikke har andet at give sig til!
Mvh, Christina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-03 17:15

ans -> Jeg er ikke sikker på kandu.dk tager sig af sådanne bagateller. Der er jo ikke tale om decideret point-fusk, blot om dårlig opdragelse.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-03 17:17

Dårlig opdragelse har de taget sig af tidligere.
>jms
Det kan være en, der kender dig personligt, som bare driller.

mvh ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 17:19

Lidt trist, men sådan kan man risikere at nogen syntes, at det er "morsomt".
Lad os håbe vedkommende snart bliver træt.
Emesen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-12-03 17:22

Det jo en helt ny bruger. Måske en du kender, eller kender dig,
og har gjordt det som en spøg !
Dine svar må da være gode, siden at de kopieres.
Det vil vel aligevel være dig, der for pointne, da han altid vil stå efter dig.
Mine børn gentager til hinanden for at ha en grund til at skændes!
Rimeligt barnligt !
Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-03 17:26

>jms

Hvorfor to enslydende spørgsmål?
mvh ans

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-12-03 17:27

meeeeeget lige bagatel....omend meget irriterende og ikke noget for teamet bag kandu.dk

hvad skulle de gøre ved problemet......de har andet at give sig til

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-12-03 17:28

....så fik vi da brug for den smiley!! *g*

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 02-12-03 17:31

Tak allesammen...
Årsag til to er, at jeg burde have skrevet hans navn i overskriften, Glemte det.
Derfor et mere...
Og nej, jeg kender ikke nogen her personligt.

Og nej, mine svar er ikke så gode de er værd at kopiere, bare middelmådige afdankede svar.

Men da en sjov ide at praktisere, men selvfølgelig nemt, at kopiere...
*LOL*

JMS

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-12-03 17:32

Hejsa

Her er det en bruger ved navn cs_cs der gør det samme ved mig

http://www.kandu.dk/dk/spg/24302

Fremgangsmåden er den samme,så man skulle næsten tro at johanj og cs_cs-er en og samme person??

Mvh Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-03 17:36

Det kan jo være at det er en, der kender dig og bare driller. En lille julespøg for at irriterer dig, hvem ved. Måske du får det at vide til en "julefrokost"

mvh ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 02-12-03 17:47

>>briani
Tror du en klage fra os begge, kan hjælpe, tænker på klage til kandu..
Det er sgu. da lidt irriterende at blive kopieret.. ikke *GGG*

JOHANJ: "hvis du læser dette, aner du ikke hvor stor risiko du løber. Alle mine svar er dårlige, så du skaffer dig en masse sure mennesker på halsen" så hold lige op OK.....

JMS

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-12-03 17:48

*LOL*

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-12-03 17:52

Jeg havde på et tidspunkt en idiot efter mig som kaldte mig alt muligt fordi jeg havde taget ham i at svindle

Der ligger stadig indlæg rundt omkring....

Han blev dog slettet fordi han oprettede omkring 10 spørgsmål med overskrifter som e.p. er en bøssekarl
(e.p. er min gamle bruger)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-12-03 18:57

Skriv nu alligevel en mail til Jacob ved kandu. Nogen af oggenokkerne er ikke kloge nok til at skjule deres IP, og derfor let fanges. Den slags sætter kandu en hurtig stopper for.

PS: Uffe du har stadig gamle sprgm til at ligge du ikke vil acceptere, hvorfor?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-12-03 19:15

3 af 35+dem fra min gamle profil er ikke lukket. Alle 3 er der ikke noget svar/brugbart svar til....

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 02-12-03 19:34

Så er den gal igen, spørgsmål:

http://www.kandu.dk/dk/spg/27353

Igen en kopi, men denne gang en form for underskrift...
JMS

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 19:41

JMS hvor kommer teksten fra - er teksten kopi fra dig.
Emesen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 02-12-03 19:43

>>>emesen
der er en der kopierer mine kommentarer, og indsætter dem senere i spørgsmålet..
Er ved at skrive en klage til kandu

Hvad skal jeg ellers gøre???

JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-03 19:48

jms

Som jeg tidligere skrev, så send en mail til kandu, de er de eneste, der kan hjælpe dig. Brugerne på kandu kan ikke gøre noget. Samtidig tror jeg at denne "johan" sidder et eller andet sted og griner jo mere du gør ud af det her på kandu, hvor alle kan læse det. Send en mail til kandu, det er kun kandu, som så kan læse den.

mvh ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 19:49

det er mig - jeg læste ikke toppen. Huskede majbritt05 i et andet sp.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 02-12-03 19:55

>>emesen
ok, blev bare lidt bekymret, da jeg så dit indlæg..*SSS*

Har sendt klage, så nu må vi jo se...

JMS

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-12-03 20:22

har også prøvet hvor ens svar til et spørgsmål bliver lagt ud som tip..

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-12-03 20:28

solgaard....
det kan der da ikke være noget forkert i ?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-12-03 20:55

Hej Jms.

Jeg har lige været inde på et sp. der er et par dage gammel, hvor denne Johanj også har kopieret dit svar...
http://www.kandu.dk/dk/spg/27251

Underlig humor!! - hvis det altså er ment som humor

Frida.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-12-03 21:02

uffe29

næh det er der for så vidt heller ikke men på samme måde som hjemmesider bliver lagt i tips i stakkevis kunne vi jo hvis vi ville kigge hele kandu igennem for svar og ligge dem ud som tip..

så er vi jo da i hvert fald fri for at betale for svarene..

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-12-03 21:10

smart

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 21:23

Husk lige at sortere mine forkerte svar væk........
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 02-12-03 21:26

>>frida
Er lige kommet tilbage, var på en tur med hunden *GGGGG*
Jeg har lige været derinde, du har ganske ret...
Ok, vi må se om det fortsætter.
Mange mange tak frida.....

JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 02-12-03 21:33

Har lige søgt efter johanj, her på kandu
Han kan åbenbart også selv, han har besvaret et spørgsmål om motorcykler...

Men vi må se, hvad morgendagen bringer...

JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-12-03 21:37

Huskede du at kigge den anden vej da hunden besørgede*GG* Den skulle jo nødig blive sådan en fest sk.....

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-03 21:37

>jms
Var det din hundhund som fik en aftentur

ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 22:22

Ja og jeg var lige inde og deltage.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 22:34

Altså motorcykler.........................

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-12-03 23:43

>jms

Når du hører fra kandu - så fortæl lige om det er noget de vil reagere på

Frida

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-12-03 10:26

Hej JMS

Så vidt jeg kan se, ér Johanj holdt op med at kopiere dine indlæg.
Så hvis du ikke allerede har sendt Kandu en mail - så er det vist overflødigt.

Godkendelse af svar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-12-03 18:14

Molo skal have disse point, fordi han hjalp mig på rette spor i et af de spørgsmål, som super kopiisten også var involveret i.
Og nej, jeg har i skrivende stund, ikke hørt fra kandu.
Tak allesammen, for jeres kommentarer, og tak for hjælpen..

Hvis jeg hører fra kandu, laver jeg et indlæg i smalltalk.
Og ja, det ser ud til det er ophørt.
Afslutningsvis lige en tak, til alle dem, der køber svaret i mine spørgsmål. Normalt får jeg næsten 50% rabat.

JMS

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-12-03 18:22

Jeg nåede det inden.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-12-03 18:25

emesen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 18:25

jmsgruppen -> Tak for point

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-12-03 18:28

<<molo
Tak for hjælpen
JMS