/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Udskrivning i word med HP4000n, HP4100tn~
Fra : evaalex
Vist : 396 gange
200 point
Dato : 02-12-03 11:37

Jeg har lavet en skabelon i Word, hvor første side skal tages fra bakke 3 (brevpapir) og følgende sider skal tages fra bakke 2 (alm. papir). Skabelonen skal virke på alle 3 printere, men jeg kan ikke få det det at virke. Jeg kan kun få det til at virke enkeltvis. Håber at der er en venlig sjæl som kan hjælpe mig. Jeg er helt lost og det haster.

På forhånd tak

Mvh

Eva Jørgensen

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 02-12-03 12:31

Har brugt word siden ver. 2.0

Jeg er meget overbevist om, at der ikke findes en løsning på dit problem. Word kan ikke handle, en problemstilling som du nævner. Beklager..
Skulle der være nogen med en løsning, læser jeg gerne denne, og giver dig
evaalex halvdelen af dine satsede point...

MVH
JMS

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 16:36

Jeg mener uden at kunne afprøve det, at det kan lade sig gøre sådan.
Lav et dokument,
Lav en makro som udskriver på printer 1 med ikon på værktøjslinien.
Lav en makro som udskriver på printer 2 med ikon på værktøjslinien.
Lav en makro som udskriver på printer 3 med ikon på værktøjslinien.
Gem som skabelon
Emesen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 02-12-03 16:51

>>>allesammen,
dette spørgsmål er stillet to gange.
se næste spørgsmål..
MVH
JMS

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 17:01

Ok - jeg kørte fra mail og var ikke på seneste 25 - tak JMS
Emesen.

Kommentar
Fra : evaalex

Dato : 02-12-03 17:59

Jeg forstår ikke helt det du skriver med makroerne, Emesen. Skriv endelig, men jeg har også skrevet spørgsmålet under printere...

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 200 point
Dato : 02-12-03 18:39

Et dokument som gemmes som skabelon kan have en eller flere makro tilknyttet.
Du kan lave en makro som indstiller en bestemt printer og der efter udskriver dokument.
Når dette fungerer, gemmes dokumentet som skabelon.
En skabelon kan gemmes på et netværksdrev eller med diskette lægges ind i en tilfældig computer med samme type adgang til printer.
Mit forslag er så 3 makro ikoner på værktøjslinien en til hver printer.
Emesen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 02-12-03 18:46

eyvind / emesen
samme person?
øhhh
JMS

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 18:52

Ja - det er samme person.
Oprettet i en spøg.
Emesen = superbruger
Eyvind = alm. bruger og kan ikke bruge point til noget.
Eyvind leverer ikke point til Emesen.
Eyvind kan deltage i et spørgsmål uden at få billige point.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 18:57

Hvis du følger tråden her http://www.kandu.dk/dk/spg/27232
Får du en lille fornemmelse af havad den bruges til.
Emesen = MSN stavet på dansk.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 02-12-03 19:25

>>emesen
Så er jeg klogere.
Har bare været noget chikane her, så det kunne være en der brugte din flotte signatur.

JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 07-12-03 14:08

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Godkendelse af svar
Fra : evaalex

Dato : 20-04-05 08:50

Tak for svaret Eyvind.