/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Tun til Honda Melody
Fra : 30scooter
Vist : 1278 gange
10 point
Dato : 02-12-03 11:30

Hvor kan man købe Tun til sin Honda Melody henne??

MVh 30scooter

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 02-12-03 13:01

Ved ikke lige hvor...mener nemlig at den ikke kan tunes så voldsomt meget igen....omkring 50km/t eller noget
men tjek denne guide... http://kandu.dk/dk/tip/5792

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 09-12-03 22:53

Det kan du mange steder...

Hvis du bare vil have 1 godt og sollidt ikke for dyrt tun kit skal du kigge på

www.protuna.dk

Vh
Thomas

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 10-12-03 08:25

Protuna fremstiller i masse produktion så det er klart det er billigt hos dem....men det er ikke kvalitet....
som polini malossi og de andre kendte mærker....men det er vel op til en selv...om man har penge nok i pungen....
PRotuna er fint til sjov og spas...men hvis det virkelig gælder er det malossi og de store kits...

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 10-12-03 10:24

ja men nu snakker vi om en honda melody!
den skal ikke ha polini, så kan jeg love dig krumtap og det hele knækker ! koblingen især !
Ta protuna, det fint !

Accepteret svar
Fra : Squanto

Modtaget 10 point
Dato : 11-12-03 08:23

Yep, køb et sæt som Thomas anbefaler....Tænkte ikke lige på krummen da jeg skrev....har jo racer i min egen som en selvfølge.... det bedste købt ville været et protuna sæt...giver meget for pengene hvis du lige polere cyllen og kører den rigtig til...ellers mister du effekt....kør den rigtig godt til...og du vil få glæde over at have gjort det....

Så må du jo ud og købe det og får der sat på....held og lykke

Kommentar
Fra : Djernis

Dato : 13-12-03 23:05

Øh - er sgu bange for at det er totalt umuligt, at opstøve nogen som helst form for tun til Melody'en. Har selv en Melody, og mange andre herinde på siden har også i lang tid, forgæves søgt efter tun. Der er vistnok desværre kun "den hårde vej", og det er noget med "hjemme-tuning" vha. originaldelene. Du kan finde en masse tråde herinde, men vær opmærksom på at det er en temmelig svær opgave at få kværnen til at "sparke røv"...

Godkendelse af svar
Fra : 30scooter

Dato : 30-03-04 07:54

Tak for svaret Squanto.

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 30-03-04 08:42

Det var så lidt. Fart over feltet :D

Kommentar
Fra : Kipper-tha-man

Dato : 28-11-04 22:48

Hey ! Jeg har fundet ud af at et tunet/utunet udstødningsrør til Honda SFX også passer til Honda Melody ... Men har ikke prøvet at sætte et på endnu .. men jeg tager snart ud og køber et ... Men pas på hvis i gør det, så er det 100% jeres egen skyld hvis det ikke virker .. men jeg er selv pænt sikker .. .
så hvis du tør så gør det.