/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Wap med mere!
Fra : per.nielsen
Vist : 1514 gange
410 point
Dato : 02-12-03 02:47

Først og fremmest: Jeg er ny her, har lige meldt mig som superbruger, men jeg satser hele butikken på disse to spørgsmål! Det ene er ang. wap-funktionen på min gamle panasonic GD93, men først noget meget vigtigere (julefrokosten nærmer sig!)!!!: Er der nogen der kender et godt og forholdsvis billigt spisested i københavn med mad og drikke (gerne øl) ad libitum? (Med forholdsvis billigt mener jeg op til omkring 200 - 250 kr., men gerne billigere!). Dernæst mit spørgsmål angående wap til GD93: Jeg har aldrig fået det til at virke, og ingen har indtil nu kunnet hjælpe mig. Jeg har indtastet opsætningen fra telmore, og har flere gange tjekket, at opsætningen er i overensstemmelse med tdc-opsætningen. Men når jeg forsøger at starte browseren, får jeg svarmeldingen: forbindelsesfejl (H406).
Er der nogen, der ved, hvad det drejer sig om? Telmore kan ikke hjælpe mig, og jeg har også søgt forgæves på internettet! Jeg håber, at der er nogen, der kan og vil hjælpe mig med et af mine spørgsmål!

Med venlig hilsen

Per Nielsen

Kommentar
Fra : riddersborg

Dato : 08-12-03 19:18

Asian Palace

Kommentar
Fra : per.nielsen

Dato : 09-12-03 01:08

Du er tættere end nogensinde på at vinde hele klædeskabet! Hvad er Asian Palace? Og hvor ligger det?

Accepteret svar
Fra : anders.henriksen

Modtaget 410 point
Dato : 11-12-03 12:40

Måske kan jeg vinde det hele... Asian Palace en en restaurant der ligge på enden af vesterbrogade. Lige der hvor den mødes med pile alle. De sælger buffet (kinesisk) sammen med fri øl i 3 timer.

Vedr. din wap telefon ville jeg prøve at tage fat i tdc kundeservice, tellmore bruge samme indstillinger som tdc (måske er det fordi at tdc ejer tellmore, har vist nok 50 pct af aktierne) Ring til tdc og sig at du har en panasonic mobil og vil gerne have hjælp med wap opsætning. Du behøver derfor ikke at sige du er tellmore kunde da du jo som sagt kan bruge deres konfiguration.

Er selv tellmore kunde og bruger tdc wap konf. har dog en samsung tlf. men det skulle ikke betyde noget.

Hilsen

Anders

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 11-12-03 20:06

Klik ind på
http://www.tdcmobil.dk/portal/index.jsp
Vælg WAP Opsætning i højre side
På næste side vælger du Hent en WAP opsætning og gør som beskrevet

Kommentar
Fra : per.nielsen

Dato : 13-12-03 00:18

Til Perege:
Jeg har prøvet at følge tdc's vejledning, men den virker ikke til GD93, det gør sonofons derimod, fandt jeg ud af, da jeg købte et taletidssimkort til 20 kr., men denne opsætning virker desværre ikke med telmore. Jeg har også prøvet telmores smarte "supportchat", men de ved desværre ikke så meget om noget.

Kommentar
Fra : per.nielsen

Dato : 13-12-03 00:34

Anders - jeg tror, at du kan regne med, at pointene er dine om nogle få dage.

Ved mindre altså, at der er nogen, der kender til en bedre løsning. Jeg vil gøre hvad som helst for at slippe for at skulle tale med en tdc-medarbejder ( i forbindelse med dennes arbejde altså). Findes der andre opsætninger, man kan bruge? Evt. andre teleselskabers, og vil prisen da være højere?

Med hensyn til Asian Palace, har jeg hørt, at betjeningen skulle være ubehøvlet. Det kunne godt gå hen og ødelægge julefrokoststemningen, men det kan selvfølgelig være, at min kilde har været uheldig.

Kommentar
Fra : per.nielsen

Dato : 13-12-03 00:34

Anders - jeg tror, at du kan regne med, at pointene er dine om nogle få dage.

Ved mindre altså, at der er nogen, der kender til en bedre løsning. Jeg vil gøre hvad som helst for at slippe for at skulle tale med en tdc-medarbejder ( i forbindelse med dennes arbejde altså). Findes der andre opsætninger, man kan bruge? Evt. andre teleselskabers, og vil prisen da være højere?

Med hensyn til Asian Palace, har jeg hørt, at betjeningen skulle være ubehøvlet. Det kunne godt gå hen og ødelægge julefrokoststemningen, men det kan selvfølgelig være, at min kilde har været uheldig.

Godkendelse af svar
Fra : per.nielsen

Dato : 17-12-03 19:57

Der var ikke lige andre, der kunne komme op med noget bedre, så værsgo'!