/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Probl. m. overførsel af wave fil
Fra : ram2
Vist : 357 gange
200 point
Dato : 01-12-03 23:09

Jeg skal overføre en lydfil, men modtager får denne meddelelse.

Error# C00D11CD

Jeg har XP PRO og modtager har XP Home edit. Det er en Wave fil på 143 KB og vi har begge windows media player.

Hvad kan der være galt??

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-03 23:17

Jeg tror xp home mangler en divx (eller var det nu til film)
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-12-03 23:20

>Emesen - hvad i hulen er en divx???

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-12-03 23:22

>emesen, divx er til film.

>ram2 hvordan prøver du at overføre den, via internt netværk? eller pr. mail, 143 for en wav-fil er jo næsten ingenting.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-03 23:26

Ok - jeg kan ikke huske alt det jeg har indstalleret.
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-12-03 23:26

>Ellebye

Overførsel via alm. mail - ganske vist til en hot mail - det er blot en sekvens på 10 sek.

Hov - kan det være hotmailen der laver knuder - for jeg har overført den til andre, og der går den fint igennem - den ene vis msn - den anden via webspeed??

Ram

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 210 point
Dato : 01-12-03 23:33

>ram2 der tro jeg du har ramt rigtigt.

Divx er et filmkonverteringsprogram.

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 23:34

Hvis det er noget anstødeligt du sender, kan det måske være derfor

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-12-03 23:36

Ok - jeg prøver at sende den på alm mail

>Frida.

Nu styrer du dig - det er bare en hilsen af ærbar karakter

Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 01-12-03 23:48

Tak for svaret ellebye.

Ja - *GGG* Der var jo ingen der svarede korrekt, men det var Ellebye der fik mine tanker på den rigtige løsning. Lor.... virker - Det var den hotmail

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-03 23:51

Så havde Frida måske ret alligevel - med den hotte mail.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 23:54

Yes emesen du er bare så kvik...

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-12-03 23:54

>Emesen.

Du er så fræk

Du mener at Frida skulle have haft point - Tjae måske - det får hun en anden gang - hun er jo gode venner med Stalk - der har hun jo før reddet sig lidt...........

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-12-03 23:56

Og endnu en gang tillykke med præmien, havde du haft den nu, havde det været noget lettere, men du kan roligt glæde dig til den. Bagefter kan man næsten ikke undvære den. God at have med overalt.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 23:56

Stalk er sød basta...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-12-03 23:58

Ojii - hvor er I goe' allesammen

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 00:01

Er der nogen som har et lommetørklæde.
Nej nej - ellebye hjalp dig - det var ikke det jeg mente, det var bare for at drille.
Men næste skal du bare bruge den nye dims til overførsel af filer.
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-12-03 00:04

>Emesen

Yes, men hvis der er 2 - 300 km i mellem PCerne, og filen ikke skal afleveres personligt, så er der vist kun den alm. måde at gøre det på

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-12-03 00:07

Ja så stod jeg af. Fatter ikke en dyt Kan det ikke være sk... lige meget, hvor langt der er mellem PCerne??

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 00:09

For resten nu jeg tænker over det - så er jeg nødt til at sende over vores egen server når filen bare fylder lidt - så kan jeg heller ikke bruge hotmail.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 00:12

ok Frida - Ram2's nye dims er en slags diskette hvor der bare kan være meget mere på ad gangen.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-12-03 00:16

Nåe!! men har det noget at gøre med afstanden mellem PCerne

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-12-03 00:17

>Frida.

Den dims jeg har vundet i dag, kan opbevare en lydfil, så kan man putte den i lommen og gå over til naboen og lægge filen på hans PC - men det er noget skidt hvis naboen bor 344 km væk, så er det praktisk at sende den med e-mail

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-12-03 00:19

Gud!! - hvor er I allesammen altså bare kloge. Man blir' sgu da helt stolt af, at kende så begavede mennesker

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-12-03 00:21

Og jeg kan da lige fortælle, at jeg igen slås med min gamle printer. Den nye har jeg splittet ad

Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-12-03 00:21

Hvor meget koster 143 kg at sende med posten??

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-12-03 00:23

Fra Dina og jeg

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 00:25

Frida - hvis der ikke sidder noget elektrisk på dine patroner, så hæld lidt sprit ned i det firkantede hul som patronen sidder i.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 00:29

så er det tid..................