/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Køler til vectra
Fra : sjlr
Vist : 583 gange
50 point
Dato : 01-12-03 22:28

Jeg er den lykkelige ejer af en opel vectra, 2.0i fra `91.
Problemet er at jeg har fundet et hul i min køler. jeg har prøvet med kølertætner, men det holdt kun i ca. 1 måned.
Er der nogle der kender et godt og billigt sted, hvor jeg kan få den skiftet til en fornuftig pris. det behøver ikke at være til en ny. Jeg bor på frederiksberg, så det skal helst være i her i nærheden.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-03 22:34

Der lå en gang en kølerreparatør ved siden af radiohuset men jeg ved ikke om han har lukket.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 60 point
Dato : 01-12-03 22:47

Måske er det ham her der er flyttet:
Autokølerfabrikken Arco A/S
Engdals Alle 23
2500 Valby
Hvis det er ham, så er han dygtig og har lavet en del kølere for mig.
Emesen.

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 02-12-03 17:12

Hej sjlr
nu er det sådan at jeg selv har opel og skal du have en billig køler så hedder det sverige det er næsten halv pris .
Hilsen Morten
http://www.biltema.se/

Godkendelse af svar
Fra : sjlr

Dato : 02-12-03 22:50

Tak for et lynhurtigt svar. De er dog flyttet til krogsbækvej 17 i rødovre. 70101290.
Tak også til badass11, det er bestemt værd at overveje.