/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
HVORDAN LAVER JEG GLITTER TEKST??
Fra : fnug
Vist : 706 gange
100 point
Dato : 01-12-03 21:39

Jeg har lige fået fået paintshop pro 8,0 i gave af min kærste.. jeg har hørt man kan lave glitter tekst hvordan gør man det?

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-12-03 23:31

Har en grafisk virksomhed her i huset, med alverdens isenkram og hvad ved jeg. Troede jeg vidste mange ting, men hvad dælen er GLITTERTEKST????
Venter spændt på svaret, måske kalder vi det noget andet WHO KNOW..

MVH
JMS

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 100 point
Dato : 02-12-03 01:46

Hej fnug.

Prøv dette link.

http://www.pspvenner.dk/nyheder/nyheder.htm

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : fnug

Dato : 02-12-03 02:02

tusind tak ellebye.. det var lige det jeg mente*S*

Godkendelse af svar
Fra : fnug

Dato : 02-12-03 02:02

Tak for svaret ellebye det var lige precist det jeg mente*S*

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-12-03 02:17

Velbekomme fnug.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 02-12-03 09:07

>>Elleby
Hvis du stadig følger dette, tak for svaret
>>>fnug
Undskyld jeg bruger dit spørgsmål
Hvis vi oversætter til dansk, kalder vi det specialeffekter, o.s.v., men paintshop kalder det "glitter", ja, ja, man kan lære meget..

Tak til jer begge....
MVH
JMS

Kommentar
Fra : fnug

Dato : 02-12-03 13:29

hmm jeg kom et stykke vej men måtte opgive da jeg ikke kunne finde dette ...Gå nu til File, Run Paint Shop Pro, og tryk her. Nu åbnes Paint Shop Pro. har prøvet at skrive til hende helle men desvære eksistere hendes email ikke længere (HJÆÆÆÆÆLP) knus fnug