/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Trensperant logo
Fra : johnnyp
Vist : 335 gange
100 point
Dato : 01-12-03 20:49

Jeg har brug for hjælp til at få lavet et logo, som skal være trensperant og
fremstå i 2 udgaver. 1 med sort tekst og og 1 med hvid tekst. Jeg har forstået
at det skal laves som vektorbaseret for at stå så rent som muligt

Hvem kan hjælpe med dette.... Har fremstillet en prøve i jpeg format, som jeg
selvfølgelig vil fremsende.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-12-03 20:59

Hej
Hvis du gemmer i eller som gif kan du gøre den ene farve transperent.
Du kan gøre selv

mvh
Benjamin

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-12-03 21:04

Hvis det er grafisk fremstilling du mener, til anvendelse på internet, bil, skilte, tryksager o.s.v. Laver vi dette her i huset.
Men dette er ikke en kommerciel side, så den eneste måde jeg evt. kan hjælpe dig på, er at rådgive om, hvordan du selv kan fremstille det du har behov for. Derfor er jeg nød til at vide, hvilke program du har tænkt dig at fremstille emnet i. Hvis du eks. har Corel Draw Suite, kunne dette være en løsning.
Hvis du vil fortælle mig det, vil jeg prøve at hjælpe dig.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 01-12-03 21:38

Hej JMS
Håber at jeg gør dette rigtigt, har ikke prøvet dette før.
Jeg ved ikke hvilket program der er det bedste, men jeg har adgang til Illustrator 10, og det er netoptil brug på internet, trøjer, bil m.m. , jeg har påtænkt at bruge det

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-12-03 23:15

Illustrator er ganske fortrinnelig. Er ikke lige ekspert i dette program, men efter i morgen kl. otte sætter jeg lige en mand på sagen. Du vil få en forklaring i løbet af dagen i morgen, hvordan det er bedst. Hvis jeg prøver på noget, har jeg hele kontoret liggende flad af grin i morgen.. OK
Corel kan jeg bedre magte, har brugt denne siden den kom, og kan ikke lige vænne mig til at hoppe på illistrator....
Du hører nærmere.
MVH
JMS

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-12-03 23:16

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 100 point
Dato : 02-12-03 02:23

Hej.

Du kan bruge et program der hedder:

Ulead gif animator, jeg selv har version 5.

Det kan downloades som en fuld prøveversion formentlig under

www.download.com

og søg på "ulead gif animator"

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-12-03 02:47

Jeg vil lige skyndsomst sige, at vi lavede logoet på den billige måde, ved at stryge det på med specialtpapir med strygejern.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 08:56

johnnyp
undskyld jeg ikke nåede at gøre noget ved sagen i går, men jeg har et firma jeg skal passe, så jeg kan betale min skat*GGG*
Du skriver jpeg format, så jeg ikke lige første gang. JPEG er ikke en redigerbar fil, Du må oprindelig have "tegnet" dit logo, men i hvilke format?? Adobe??Corel?? Eller??
Hvis dit logo er "tegnet", kan vi godt uden betaling, gøre denne transperant, og en med hvid og sort tekst. Det tager 2 minutter. Hvis du ikke før har arbejdet med et grafikprogram, kan disse synes aldeles uoverskuelig.
Skriv lige igen, og vi må se hvordan vi kommer videre i sagen..

MVH
JMS

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 03-12-03 21:13

Hej JMS
jeg har lavet logoet som tekst med underliggende farver i et program der hedder photoimpact, skla jeg sende dig en prøve ???

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 06-12-03 13:20

Undskyld jeg har haft travlt....

Læg lige en e mail adresse, så vil jeg kontakte dig

god
og
godt

JMS

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 06-12-03 22:01

Hej JMS
Her er min e-mail johnnyp@mail.dk

Johnny

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 11-12-03 20:04

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 11-12-03 20:22

JMS
Sikke en svada...Prøv at læse en af mine kommentarer til dig, hvor jeg netop skriver, at jeg håber jeg gør det rigtige. Den sidste kommentar fra dig, fjerner da enhver positiv opfattelse som jeg ellers havde af dig. Vi kan jo ikke alle fra start være så god til at bruge dette medie som du åbenbart er.

Johnny

PS... Tak til de andre som har lavet indlæg til mig....

Godkendelse af svar
Fra : johnnyp

Dato : 11-12-03 20:23

Tak for svaret ellebye.