/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
verdens smukkeste duet med roben og knud
Fra : AndersT
Vist : 1186 gange
100 point
Dato : 01-12-03 14:56

hej

jeg vil forfærdeligt gerne have akkorderne / tabsene til "Verdens smukkeste duet" med Roben og Knud... nogen der kan hjælpe mig?

mvh Anders

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-12-03 15:08

Tror de er her:
http://www.robenogknud.dk/

MVH
JMS

Kommentar
Fra : AndersT

Dato : 01-12-03 16:07

det er de ikke... der har jeg kigget

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-12-03 16:14
Kommentar
Fra : AndersT

Dato : 01-12-03 16:30

nej for det var ikke teksten jeg skulle bruge.. det var akkorder eller tabs til guitar..

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-12-03 16:35

Er gammel guitarrist, men kender ikke sangen..
Der stod download tekst og tabs???
Men jeg prøvede ikke at downloade...
Det er det eneste jeg kan finde, det er jeg ked af...

JMS

Kommentar
Fra : AndersT

Dato : 01-12-03 16:43

hehe.. det er skam i orden

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 02-12-03 00:49

Jeg vil også meget gerne have fat i dem,, kan godt forstå du er desperat

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 06-12-03 13:24

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

Kommentar
Fra : tbh_data

Dato : 12-12-03 21:49

Så vidt jeg kan høre er det noget i denne stil:
C Em7 Am

D Gm7 D Gm7

Leg selv videre... Der kommer vist også et F og noget Bb på et tidspunkt

Mvh. Thomas Hansen