/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
avi filer
Fra : metalfaust
Vist : 407 gange
30 point
Dato : 01-12-03 13:00

har fornylig downloaded en relativ ny avi film, men kan ikke få den til at virke med DivX nyeste version. Er der andre som kunne vierke?

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 40 point
Dato : 01-12-03 13:08

Hele filmbranchen er efterhånden blevet så træt af folk der downloader ulovlige film, at de lægger "ubrugelige" film ind på diverse steder. Det er deres måde at forhindre piratkopiering, så du kan glemme alt omkring med at få "filmen" til at virke.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : lally

Dato : 01-12-03 13:49

Det kunne os være Xvid.. prøv at hente en eller anden kodec pack.. har hørt noget om kazaa lite codec pack skulle være godt.. men har aldrig prøvet den

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-12-03 14:13

>lally, det er muligt, men større sandsynligt at det er en "dummy-film" der er downloadet, film som med vilje lægges ud på nettet, så man bruger en masse tid til downloadning til ingenting.

Kommentar
Fra : turia

Dato : 15-02-04 12:42

Hej jeg har haft det samme problem og der downloaded jeg den nye DivX 5.1.1 her http://www.divx.com/ og så virkede
den i media player.
turia

Godkendelse af svar
Fra : metalfaust

Dato : 15-03-04 19:37

Tak for svaret ellebye.