/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Brænde divx files
Fra : halal5
Vist : 357 gange
20 point
Dato : 01-12-03 12:45

Da jeg har en del film liggende i divx på min pc.er, vil jeg gerne have dem lagt ned på cd.er, min media player (microsoft) kan sagtens afspille divx, men vil ikke brænde dem, den skriver ukendt media..hvad kan jeg gøre? skal jeg have en dvd brænder ?, jeg har lige købt en KISS maskine som kan aflæse disse divx files, så jeg kunne nu godt tænke mig at udnytte det.

Hilsen Halal5

Accepteret svar
Fra : lally

Modtaget 30 point
Dato : 01-12-03 13:51

ok.. hent en demo af Nero Burning Rom på www.nero.com og brug det i 30 dage indtil at din "prøv vores program"-tid er udløbet så køb det eller find på noget andet!!

Kommentar
Fra : halal5

Dato : 01-12-03 14:31

Hej Lally, det vil jeg prøve, tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : halal5

Dato : 01-12-03 18:06

Tak for svaret lally. hvorlang tid skulle det tag at brænde en supervideo ? det ser lige pt ud som om den skal bruge hele filmens spille tid

Kommentar
Fra : lally

Dato : 02-12-03 08:56

huh.. ehh.. har ik så pukkers meget erfaring med det.. nero har nogle gange lidt problemer med at convertere fra xvi/divx til svcd fx med at lyd og billede ikke passer sammen.. til den opgave ville jeg bruge TMPEGEnc. Du kan hente det fra www.vcdhelp.com. Derinde kan du os finde guides til hvordan man gør det. Der er os mange andre programmer.
Kan huske jeg engang havde et program som lavede det hele om fra divx til svcd. Det tog 6 timer på film!