/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tillykke til Ram
Fra : 3773
Vist : 432 gange
1 point
Dato : 01-12-03 12:44

Tillykke med månedens dims, Ram.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-12-03 12:48

Tillykke ram

JMS

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 11 point
Dato : 01-12-03 12:48

>3773.

Tak - Utroligt at man både kan ha held i spil og kærlighed

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-12-03 12:50

*LOL* Hey Ram - det må jeg sgu nok sige - tillykke med dimsen (hvad har du vundet?)

- held i spil og kærlighed, hvordan er det man siger:
Heldet følger de tossede, ikk`?

Karina

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 01-12-03 12:51

ENDELIG ...skete retfærdigheden fyldelst

ram2; nu bliver der råd til Sushi's mage ..eller hur?

HM

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-12-03 12:56

Ja det kan jo undre en, at guderne havde besluttet sig for at du skulle vinde Ram, men det må jo være en af livets store "uretfærdigheder", eller også har føromtalte guder en eller anden syg form for humor. Stur stur moro.

Iøvrigt stærkt, at man igen er tilbage til korrekt lodtrækning i ordet bogstavligste forstand, istedet for det der sindrige "skaf flest point, og vind dimsen" (godt gået Brian).

....nogen meldinger om det store "projekt nyt kandu" man har proklameret kommer?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-12-03 13:00

-> Fnoller. Menory key. Smart så kan Ram medbringe sin "hukommelse"!?!??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-12-03 13:00

Læs Memory

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 13:07

Nå! Ramses der er sgu held i sprøjten hva' Det er garanteret alle de der Sex sp. du maser dig ind i, som har givet dig lidt extra points*GG*

Frida

Hov - og tillykke ¤

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-03 13:13

Guderne har bestemt... ?? Dét bliver ram2 sikkert henrykt over at høre

Ja ja; en nøgle til hukommelsen. Sikkert en brugbar dinge-ling-ting-ting.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-12-03 13:13

Uretfærdigt eller ej - Jeg har jo selv flere gange været meget bevidst meget uretfærdig i min pointuddeling, så det er vel bare gudernes hævn

Problemet er jo blot, at selv om jeg kan medbringe min hukommelse, så skal jeg jo kunne huske hvor den er

Men i øvrigt tak for disse mere eller mindre småondskabsfulde*GGG* lykønskninger

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-12-03 13:23

Æh hæ æhæ hæææ hæ. Netop Ram, alkoholikere husker kun femten sekunder af gangen, hvad er din undskyldning???

Ideen er jo netop at have "dimsen" i nøgleringen, idet man forventes at kunne huske sine nøgler (det er jo ikke alle der har kodelås - og der skal man jo huske en kode - igen noget med hukommelsen). Problemet med at huske er "hyldens" kapacitet. Kan der stå tre glas på hylden, vil en tvangsplacering af det fjerde glas medføre at et af de andre glas falder ned. Så er problemet bare at huske hvilket glas der faldt ned.

PS Vil vædde på at du på timer og minutter kan fortælle hvornår du sidder i flyveren, Ram. Det kan du huske!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-12-03 13:32

>3773

16 dg. - 18 t. - 5 min
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-12-03 13:37

Om igen - Har ikke tid mere til Kandu -det er sgu kun 15 dg. 18 t. 1 min.
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 13:41

Sørg du nu bare for at komme hel hjem igen. Var der ikke noget med Zonker og Summer

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-12-03 13:41

osse et teløk fra mig Ramsebasse!!

Kærligst Mangosus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-03 14:03

Et stort Ram2 ønskes af Emesen og Eyvind

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-12-03 14:15

Til lykke ram2.

ellebye

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-03 15:37

Ram2 - du er nødt til, at skifte navn nu ------------ til Ram256
Emesen.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-12-03 16:30

Hej Ram2

Også tillykke her fra!

Ha' en god dag!

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-12-03 17:48

Hej alle - det er lidt overvældende med al den opmærksomhed, men det er forfærdelig pænt af jer. Men selv klassens uartige dreng (mig) har åbenbart nogle Kandubrugere der ikke er hans uvenner.

Personligt tror jeg Kandu har snydt - de har simpelthen trukket mig ud, for at spille på min samvittighed - De regner med, at jeg nu i al evighed fremover er kastreret, og finder en pæn, trist, farveløs tone frem, så der kan blive saglig(læs kedelig) ro på portalen - Måske et par dage, men så..........

At det er ganske uretfærdigt, og helt urimeligt at det blev mig der vandt, tjae - Det er jo egentlig Briani's fortjeneste - Jeg sad så sent som i går og fortalte min søn. at jeg godt kunne tænke mig sån' en, men mit største problem var, at jeg ikke har noget at bruge den til - Men nu kan den jo så selv få lov til at skabe behovet - eller måske en julegave

>3773 - Jeg skal tænke på dig og jer andre selvfølgelig, når jeg sidder dernede lidt ude i havet vest for Nordafrika

> Og Frida.... Jeg skal nok komme hel hjem - Jeg skal jo hjem til din sexbrevkasse. Altså hvad du ikke ved om Dildoer og Banditter mv. er ikke værd at vide - Det er fa.... underholdning med stil over

Mvh
Ram / Stalk

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 18:40

Uha Ja - jeg ved da en masse*GG* - men at der skulle findes en "banditskole" som du påstår Nope Ram det gør der altså ikke. Jeg har nemlig været på "De Gule Sider" og du tager fejl

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-12-03 18:50

fridas sexskole? Nu blir det sgu interessant Tillykke Ram forøvrigt!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-03 19:21

Nu skal i være søde ved stakkels Frida.
Emesen.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-12-03 20:08

Hejsa min gode ven

Også et STORT herfra

Mvh Og en forsat god aften
Brian

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-12-03 08:37

og herfra

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-12-03 08:44

tillykke
Manse9933

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-12-03 08:44

Ajii RAM nu bliver du en smule for selvhøjtidlig, hvis du tror at kandu har snydt bare for at give dig (dårlig) samvittighed!! Hmm...nææh du, tror desværre ikke du skaber så megen uro, som du gerne selv ville tro du gør!!
Men derfor er du da go´nok aligevel...

Venligst Sus

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-12-03 09:05

>ram2, er du nu ikke sikker på, om det er en afskedsgave du har fået???????

ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-12-03 09:29

>Mango.
Så må jeg jo stramme mig lidt an

>Ellebye.
Tror du virkelig?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-12-03 09:43

>Mango

ram2 må ikke lave om på sig selv, så bliver jeg ked af det.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-12-03 09:59

Det gør jeg også - men den med afskedsgaven var nu lidt sjov*GG*

Frida..

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-12-03 10:01

>Mango.

Det var sgu da ikke på den måde jeg ville stramme mig an - Jeg mener selvfølgelig være mere uartig Jeg vil da heller ikke gøre dig ked af det

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-12-03 10:02

Gud Ram kan du blive mere uartig?? Altså har vi noget til gode

Frida

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-12-03 10:13

Jeg synes Ramses HAR lavet om på sig selv...deltager i alskens smalltalk, ingen hysteriske vredesudbrud m.m. .....kedeligt!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-12-03 10:21

Ja nu du siger det*GGG* hva' fa... mon der er galt

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-12-03 10:28

Hmmmm

Må til psykolog og finde ud af hvad der er sket.

>Skingur - hysteri er en tilstand der hærger hos nogle kvinder og små hunde, der ikke ved de er små

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-12-03 10:45

Så er jeg fa... på den Jeg er kvinde og sidder lige nu med en meget lille hund.
Kaldes det så for "dobbelthysteri"

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-12-03 10:49

Hold da helt op. Det kan da gå hen og blive ganske farligt. Tænk hvis vi begge får menses på samme tid

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-03 10:54

fridaflip -> Nu rabler det sgu for dig :

Citat
Gud Ram

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-12-03 11:00

Nåe ja - jeg lod mig vist rive lidt med*GG*

Frida

Kommentar
Fra : stalk

Dato : 02-12-03 11:03

>Frida.

Jeg skrev

[citat]
hysteri er en tilstand der hærger hos nogle kvinder
[/code]

Disse nogle, er da vist ikke dig - vel?

Ram

Kommentar
Fra : stalk

Dato : 02-12-03 11:05

>Molo

Jeg havde set det men ville ikke kommentere det - Men du kunne ikke la' være *GGGGG*

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-12-03 11:09

Jo jeg er fandme hysterisk. Ikke til at holde ud

Frida

Kommentar
Fra : stalk

Dato : 02-12-03 11:13

Frida Hys

Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-12-03 12:16

Hej RAM

Ja nu er jeg jo lige kommet hjem fra tandlægen NUL HULLER !
Og du blander igen Frida og mig sammen *hmmpff*...jeg ville dælme ikke blive ked af det hvis du blev roligere
Nogen gange kan man jo gå hen og få paranoia, hvis man skriver et eller andet man måske ikke lige har tænkt for godt igennem...for så skal du jo nok være på banen, på den anden side er det jo også helt fint, at vi sådan får ryddet op !!
Såååeehh summa summarum...nej bliv du bare ved med at være ballademager..det er det du gerne vil kaldes ikke?

Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-12-03 13:06

>Mango

Undskyld Mango - Jeg roder lidt rundt i det, men det var nu Ellebye og dig jeg kom til at blande sammen Og tak for de pæne ord.

Hende Frida... Hende skal du ikke ta dig af, hende skal jeg nok ordne når lejlighed byder sig.

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-12-03 13:09

Også fra mig, Ram2.

Noget er der altid sket, når man har været væk et par dage,

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-03 13:16

Nu må I dælme holde op med det pjat. Ram2 har sgu da aldrig været tosset, anmasende, alkoholiker, uartig, selvhøjtidelig, hysterisk eller ballademager.

Disse egenskaber kan KUN tillægges én profil her på Boardet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-03 13:20

Ps. dertil skal lægges en del andre udmærkede egenskaber : Selvfed, selviscenesættende, selvpromoverende, selvglad, selvsmagende og egocentrisk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-12-03 13:22

>Molo

Føler du pladsen truet

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-12-03 13:25

>Molo.

Og SÆLGLAD
Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-03 13:43

Truet ??? Næh... dertil er jeg for kvik i optrækket, men synes lige jeg måtte minde de andre om, hvem der bestemmer hér

SÆLglad

..den var go'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-03 13:48

Skal forøvrigt ud til Nordsø-kineseren nu og betale en gammel el-regning. Så I må undvære mit behagelige selskab og nøjes med ram2 et par timer. Rolig, jeg kommer tilbage og fylder hullet ud igen om et par timer.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-03 13:51

..et par timer. Herligt at blive ved at gentage sig SÆL

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-12-03 13:58

Er du virkelig SÆLglad, Molokyle?
Jamen, så tak for oplysningen.

Jeg troede, du var en torsk.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-12-03 14:10

En Torsk? det er han SÆL´føli osse!!

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-03 14:11

Rellom -> Når lige en sidebemærkning inden jeg løber. I sidste uge blev jeg inviteret på en sælgryde. Kogt sæl i eget spæk m/ grødris, løg og kartofler. Som Dansk gæst skulle der selfølgelig kræses for mig, så jeg fik alle stykkerne med tyndtarm. Kan anbefales som slankekur

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 02-12-03 14:31

Tak for svaret ram2.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-03 16:17

Tænkte nok savnet ville blive så stort at tråden døde i mit fravær

..næste gang vinder jeg ...igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-12-03 19:55

MOLO du får bare ikke det sidste ord i denne tråd...det vil du jo altid have ikke sandt?

Sus