/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
win 98/me og ati driver
Fra : Surf
Vist : 375 gange
50 point
Dato : 01-12-03 04:37

når jeg har fået insralleret en ati driver på min maskine ser jeg kun en blå baggrund og ingen ikoner. kan det være ati driver der er skyld i det. jeg har både prøvet med 3.7 og 3.9 til win98/me men inter hjælpe her. hvad tror i at det kan være skyld i det her. please kom med noget hjælp hurtig ik

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-12-03 10:53

Det er fordi du anvender en forkert driver. Her et linket til ATI
http://www.ati.com/support/driver.html
Gå ind på denne side, vælg dit operativ system, og vælg den driver, som passer netop til dit kort.
Held og lykke.

JMS

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 01-12-03 11:03

desvære er det de rigtig driver jeg har prøvt med. og lige meget hjælpe det. så hjælp mig lige her ik

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-12-03 11:07

Hvad hedder dit grafikkort.
Hvis dit grafikkort ikke er en ATI, skal du have en anden driver.
Driver skal passe til kortet, model, samt styresystem.
Du kan måske løse problemet, ved at køre dit styresystem igen, og vælg reparer.
MVH
JMS

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 01-12-03 11:17

mit grafikkort er et ati radeon 9700 med 128 mb ddr-ram. og det skal lige siges at min win 98/me er på den nye hd. mens jeg har win xp på den gamle hd og det skert når jeg installeret 3.7 og 3.9 men selvfølglig efter jeg har fjernet 3.7. og efter jeg har installeret 4in1 driver til chipsette

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 01-12-03 11:18

det skal lige siges at det er en ati radeon 9700 pro. jeg glemte nemlig at skrive pro hehe :)

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-12-03 11:31

Har du prøvet at fjerne grafikkort, genstarte og se om windows kan finde driver??
MVH
JMS

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-03 12:11

Lyder dumt, men har du højreklikket på skrivebordet og gennemgået dine skærm indstillinger?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 06-12-03 13:27

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 11:49

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 07-11-06 17:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål