/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Billeder i Kandu.dk
Fra : lisberg.johansen
Vist : 404 gange
50 point
Dato : 30-11-03 23:44

Er der ikke en eller anden måde,hvorpå man kan hæfte små billeder til sine spørgsmål i Kandu? Indenfor f.eks. malerierer det ret svært, at stille spørgsmål uden en illustration.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-11-03 23:46

Du kan kopiere billede, og komando sæt ind i dit spørgsmål.
MVH
JMS

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 30-11-03 23:46

nope ... den enseste mulighed er at uploade til et sted og så linke ...
der er masser af gratis websteder hvor du uploade billedet og så bare linke dertil

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-11-03 23:47

Håber du forstod mig:
højreklik på dit billede, sig kopier
gå ind i kandu, højreklik i dit spørgsmål, sig sæt ind..
BEDRE
MVH
JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-03 23:48

Hvis du har en hjemmeside eller en anden side, som du kan henvise til er det muligt.

mvh ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-11-03 23:49

>phylok
Du har ret, forveksler lige noget, Det var et link, jeg fik i et spørgsmål..
UNDSKYLD JOHANSEN...

JMS

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 01-12-03 00:00

>JMS
hehe ... trode lige jeg havde misset sådan en funktion her på kandu.dk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-03 08:23

En måde at gøre det på som de andre siger:
Find et sted med gratis hjemmeside.
Læg dit billede ind der og henvis til denne side, så kan alle se det.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-03 11:33

Joe da... du kan gøre som jeg : Lægge dit billede ind i din profil. Se ved at klikke på 'molokyle' over denne kommentar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : johanj

Dato : 01-12-03 13:41

Du kan kopiere billede, og komando sæt ind i dit spørgsmål.

mvh johanj

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 01-12-03 15:21

Molokyle

Det må man sige... Meget anderledes hjemmeside.. Tror ikke lige jeg har set en magen til

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-03 10:19

Zerg911 -> Takker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 11:48

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>