/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
dukke i menneske størrelse!
Fra : Patriar
Vist : 600 gange
50 point
Dato : 30-11-03 23:23

Jeg læser akupunktur, og vil gerne have en slags manequin dukke eller nogel andet der ligner et menneske godt, så jeg selv kan tegne alle meridianerne og punkterne.

er der nogen der har en ide til hvor og hvad osv??

Kommentar
Fra : grow

Dato : 01-12-03 00:08

Du må meget undskylde, at jeg kom til at grine, for når det er til akupunktur kan du sikkert ikke benytte en fra en sexshop. Hvad med at ringe til Magasin eller en anden større butik. De skal nok have en flittigt brugt manequendukke du evt. kan købe billigt. Held og lykke !

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-12-03 00:53

Hvorfor fan ikke få en rigtig akupunkturdukke,så er punkterne tegnet nøjagtigt, men den er måske for dyr? (Og så lad være at skrive at den er for mennesker he he)
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 01-12-03 00:55

Meningen er jo at jeg selv vil tegen det hele ind på dukken.

Accepteret svar
Fra : webgun

Modtaget 50 point
Dato : 01-12-03 01:19

hvorfor kan sådan en sexdukke i bruges!! dem kan man vel godt tegne på?
nu har jeg ikke den store erfaring på området..foretrækker den ægte vare!!!men sexdukken kan da ikke koste ret mange bassøre..og den ligner vel nogenlunde!!!
man kan garanteret lukke luften ud når man ikke bruger den...så står den jo heller ikke i vejen!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 01-12-03 14:07

Hvad med at få dig en kæreste eller lignende?? Hvis du tegner med en eyeliner så kan det vel vaskes af igen.

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 02-12-03 23:19

Der er mange gode forslag ja..
Den med kæresten er også god...Den med sexdukken er sikkert også udemærket nu jeg tænker over det. Men hvem tør gå ind og købe sådan en......?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-12-03 17:08

Orh, det tør jeg da godt. Men jeg er osse bare en gammel kone...

Du kan jo tage en bekendt med og I kan sammen snakke meget højt og tydeligt om, hvad den skal bruges til.

Du kan også gå direkte til ekspedienten og sige: jeg studerer til akupunktør og har brug for en menneskelignende figur til at tegne meridianer på..... Ekspedienten har sikkert hørt den og alle andre undskyldninger masser af gange før.

Mandsmod, min ven!

Godkendelse af svar
Fra : Patriar

Dato : 06-12-03 10:29

Tak for svaret webgun.Tror faktisk at det er en god ide med den billige løsning