/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
STIL SPRGS. FOR DET HALVE I POINT
Fra : jmsgruppen
Vist : 301 gange
2 point
Dato : 30-11-03 21:08

Dette kunne have været et tip, og endda et godt tip.
Når man stiller spørgsmål, skal der altid i overskriften være:
hundehøm høm
eller noger om FRIDAFLIP
Så får man de halve af ens dyrebare point retur...*LOL*
(til dem der har fulgt udviklingen i dag, er dette et godt råd)

JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 21:14

Jeg syns' det er træls, at FRIDAFLIP og hundehøm høm er blevet hægtet sammen*S*

Frida

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-11-03 21:16

Tag det ikke så tung.*GGG*
Du har i hvert fald nyhedens interesse her.. IKKE *SS*

JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-03 21:20

Nååå det på den måde du tjener dine point, troede lige at du bedømte tip hele dagen.
Husk nu at gå en aftentur med din hund.

mvh ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 21:22

*LOL* ja den vil jo så nødigt sk... uden der bliver kigget på

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 21:44

Kom til at tænke på, at det faktisk er noget af en tillidserklæring - sådan at lade andre kigge på mens man "ordner" hvad "ordnes" skal Nu er det godt nok hunde der er tale om, men vi mennesker kunne da godt lære noget af denne indstilling. Ikke at vi skal gå med hinanden på toilettet men det med tilliden til andre er da en go' ting...

Frida.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 12 point
Dato : 30-11-03 21:47

Ja ja man kan jo altid råbe "JEG ER FÆRDIG" og så kom der en og tørrede.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-11-03 21:48

>>Frida AHA,
du har lige lært at tage forbehold, når du udtaler dig, så man ikke kan misforstå....*LOL*

NB. har lige forhøjet point, så du ikke kalder mig fedterøv...*GG*

JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 21:50

Eller forestil jer, at manden står og roser konen efter hvert toiletbesøg
"det var sørme flot lillemor" Ih Guder nej, hvor forfærdeligt*GG*

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-03 21:50

> jms
Du har først fået halvdelen af dine "dyrebare" point tilbage, når du har fået en "hot"

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-11-03 21:51

>>ans
Så ikke lige dit indlæg, var på tur med hunden..*GG*
Forøvrigt nej, læser kun tip der intereserer mig, og så protester mod kattebilleder...*GG*

JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-03 21:52

Dem har der også været mulighed for at tjene point på

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 21:53

Man skal sgu passe meget på misforståelser*GG* derfor er det godt, at skære tingene ud i pap så meget har jeg da lært i dag - og nårh ja JMS er bestemt ikke en "fedterøv"...

Frida

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-11-03 21:57

>>ans
Tillader mig lige et spørgsmål, hvad betyder betegnelsen HOT..
(bortset fra seksuelle damer), øhh eller mænd (til dig frida)

JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 21:58

Øhh JMS - hvis det her havde været lagt ud i tips - og jeg fik lov til at bedømme det - ville jeg jo få tildelt 10 points. Du har altså kun udlovet 2. Hvorfor det??

Frida

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-11-03 21:59

>>frida
Hvor får du alt det fra? Autentiske oplevelser???
Manden står og roser... "det var sørme flot lillemor" *LOL*

JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 22:00

Nu forstår jeg minus*GG* tror du JMS, at jeg er en mand

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-03 22:01

Hvis du har stillet et spørgsmål, som du derefter har lukket/accepteret et svar, så kan andre brugere købe sig til svaret. Svaret er kun åbent i 1 time. Hvis flere brugere har købt sig til svaret vil der ud for det spørgsmål, der er blevt stillet vise sig en "hot" = eftertragtet spørgsmål.

mvh ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 22:02

Naiii da det er da ikke noget jeg har oplevet. Jeg har vel bare det man kalder en "livlig" fantasi*GGG*

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 22:04

Nå! er det derfor der kommer denne "HOT" ting frem. Det vidste jeg ikke.
Står det nogen steder??

Frida

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-11-03 22:05

>>>ans
Det er det der er sket. Har fået halvdelen af mine point tilbage, både for hundehøm, og fridaflip. Defor dette spørgsmål. Jeg har læst de reglerne. Men fantastiks at sådan to emner, er så interressante...
æhhh. Undskyld Frida..
jms

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-03 22:05

Hot her er et eksempel: Gå ind i kategorien "kandu" side 2 der kan du se en "hot"
mvh ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-11-03 22:09

>> frida
Neeeejjj da, Frida er ikke et mandenavn.
Tror du er en underskøn ung jomfru.. *SS*
Med den rette indstilling, også for så vidt angår toiletbesøg...............*LOL*

JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-11-03 22:11

ÆHHH
smutter et times tid, skal gå tur med konen...*SS* (det var godt lille kone)..*GG*
ZEZ
JMS

NB. glæder mig til at se evt. følgende kommentarer... *GGGG*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-03 22:12

Man kan jo altid se hvad de forskellige smileys betyder ved at holde "musen" over det viste.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 22:38

Jamen ans. Nu vil jeg vide det*GG* hvor står der det du fortæller om den der "hot" ting. Jeg har da aldrig vidst, at grunden er som du siger

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-03 23:15

Frida
Jeg tror ikke at det står et eller andet sted. Jeg har læst mig frem til det i andre "tråde". Men det giver jo sig selv at det er et eftertragtet spørgsmål. Hold musen over ikonet og du kan se hvad det betyder. Det er kun "kandu" som kan lave disse smileys. Det samme gælder "tommelfingeren op med rødt håndled, tommelfingeren er til venstre" betyder at spørgsmålet er besvaret. Hvis du ser "tommelfingeren op med grønt håndled og tommelfingeren er til højre" betyder det at der er dit svar, der er accepteret.

mvh ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 23:19

Okay tak - men jeg troede den lille gule "hot" ting havde noget at gøre med selve indholdet i sp.

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-03 23:21

Ikke en s... Det er kun andre, der har været nysgerrige for at læse svaret.

ans

Godkendelse af svar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-11-03 23:38

Tak for svaret ans.
Nå skal vel have denne lille chatkanal lukket... Får en helvedes masse mail.. *GGGG*
Tak for dialogen allesamman...Rart med lidt adspredelse, når kandu er sløv...
(lad os nu se, om der er nogle der køber svaret på denne*LOL*)

JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-11-03 23:39

Nb. jeg modtager ikke flere indlæg.. PYHHHH
Har fjernet fluebenet...
JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-03 23:40

Jeg køber ikke svaret for nu kan jeg til hver en tid læse det GRATIS

mvh ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 23:44

Den er sgu da ellers billig

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-03 23:51

Ja, men han er jo en fedter.. er det ikke det du siger Frida , nå men ok, der har jo ikke været så mange tip at bedømme den sidste time

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-11-03 23:52

Fandens, nu får jeg igen mail...*LOL*
Bare fordi jeg skrev, at jeg havde fjernet fluebenet, og glemte så at fjerne det automatiske LO..anden gang
(siger til mig selv, FJERN SÅ FOR FAN::: DET FLUEBEN *GGG*)

FRIDA*** Først fedterøv og så BILLIG????*GG*

Nu får jeg ikke flere mail (håber jeg)

JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 23:55

Jeg tjekker lige. Får du den her mail JMS*GGG*

Frida

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-11-03 23:59

FRIDA::GGGRRRGGRRRRRR...
Fandens, er det fordi det er mit spørgsmål,,,
Har fjernet det helvedes flueben...*LOL*

En anden træls ting er, at man får mail,, JAEH ny kommentar, man farer ind og læser...... Ens egen... *GGG*
STOP NU, er involveret i så meget, får så mange mail, PYYHHH...

JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 00:05

Jms jeg tror nok at du skal sende et tomt indlæg for at slippe for flere mails.
Fik du nu osse denne

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-12-03 00:09

jms
gå en ekstra tur med din hund, den trænger, det er jeg sikker på

Spørgsmålet er åbent en time efter at du har accepteret et svar.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-12-03 00:18

I er satme to banditter...*LOL*

Går lige med hunden en times tid.. suk.....

JMS

(satans det havde jeg ikke tænkt over)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 00:23

Stakkels hund den får sig sgu nogle gevaldige lufteture

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-12-03 00:30

Det er da OK for hunden, den vil jo ikke s.... der hvor den bor. Så nu er jms nok gået ind til naboen.
Spørgsmålet er først lukket kl 0.38. Så Frida vi har et par minutter endnu.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-12-03 00:32

OK jeg giver op..

Har nu er stor kraftig hund, men dens ben er kun 5 sm. Hvad skal jeg gøre? Er det fordi jeg lufter den for meget?
jaj gav nu gotd to poæng får de spærgsdmol, æ vilke bæhalin fig jaj....

JMS

(ryster, hvor lang tid er der tilbage, før den satans time er gået)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-12-03 00:35

Hvad er sm? Er det flueben, som du taler om. Så store fluer har jeg ikke set

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-12-03 08:27

>>>ans
Nu bor jeg på landet, med en del hunde høm høm, så vi har store fluer her...*GGG*

NU ER JEG UDE AF DET HELVE... SPØRGSMÅL,,, JUHUUUUU

jms

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 08:56

SM?? er det ikke noget med øhh smæk

Frida