/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Originale Dele til en Honda Melody
Fra : 30scooter
Vist : 3033 gange
50 point
Dato : 30-11-03 20:19

Er der nogen der kender en hjemmeside, hvor man kan købe originale dele til en Honda Melody?? jeg har kigget på T-hansen.dk og Kreidler-service.dk. der er ikke det jeg leder efter. ellers andre hjemmesider??

MVH 30scooter

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-11-03 21:05

http://hjem.get2net.dk/ktrs/knall/knall-data/knallertdata.htm
De eneste, foruden alm. knallertforhandlere jeg kender er http://www.scootershop.dk/
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-02-04 09:33

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : fred280188

Modtaget 50 point
Dato : 09-03-04 13:30

Thansen er da et godt bud, ellers kontakt en forhandler (knallert/scooter)! De kan ikke skaffe delene billigt men de kan skaffe dem! ellers finder de noget der passer!.... hvad er det du mangler?

Godkendelse af svar
Fra : 30scooter

Dato : 30-03-04 07:54

Tak for svaret fred280188.