/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
HTML?
Fra : RuneN
Vist : 373 gange
130 point
Dato : 30-11-03 19:58

har fået det problem at min computer ikke viser billeder på nettet. Det skyldes Ikke de sider jeg går ind på. Et eksempel er Yahoo.dk - Der kan jeg ikke længere se det røde yahoo-banner, og lign. eksempler på andre sider. Jeg har både JVM og flash, kan ikke se hvad det kan være - Det er vist html, gif og lign. den har problemer med. Har en 2MBit internet forbindelse, så det er heller ikke fordi jeg bare skal vente på at det kommer, det Sker bare ikke..!

eksempel:"(Der mangler 19 elementer) Henter billedet http://www.kandu.dk/img/site/logo.gif..."

har GeFORCE4 mmx 440, amd athlon 2200+ processor og 512 DDR ram (Hvis det hjælper..)

Hvad skal jeg gøre ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-03 20:17

Gå i Intenet Indstillinger -> Avanceret -> Vælg Standard Indstillinger ..OK

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : RuneN

Dato : 30-11-03 20:51

Hjalp sq ikke.. :(

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-03 20:59

Tjek lige på http://spywarefri.dk om du skulle ha' no'et snavs

Får du et 'rødt kryds' icon istedet for billede eller hvad ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-11-03 21:01

Hr du et securitiprogram eks. Norton??
Så kan det være der, du har problemet.
Hvis du har, skal du konfigure dit securiti program, ellers fjerner den en masse fra siderne.
Konfigurer den, så du kan anvende internettet normalt, men pas på din sikkerhed..
MVH
JMS

Kommentar
Fra : RuneN

Dato : 30-11-03 22:58

Har sygate firewall, men selv med den slået fra gør den det. Har scannet både online, og med AdAdware, og intet er blevet fundet.. Problemet er her stadig :/

(lidt skod ikke at kunne se knapperne ordentlig.. Godt "enter" eksisterer... :) )

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-12-03 00:54

Prøv at gå ind under kontrolpanel- internetindstillinger og herfra "avanceret" og se om der er sat et "flueben" under "vis billeder".

Det er højst tænkeligt at fluebenet er slået fra.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : RuneN

Dato : 01-12-03 01:26

Har selv fundet ud af det.. Det er grafikkortet der er for ringe. Havde StyleXP kørende i baggrunden, og da jeg slog det fra virkede det pludselig perfekt.. Måske skulle man have et med 256 mb hukommelse istedet for 64 :)
Bare lidt underligt at det kan køre MOHAA flydende (med stylexp kørende)...

Mærkelig Maskine..!

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 130 point
Dato : 01-12-03 11:12

Ok. RuneN, men er du så sød at lukke spørgsmålet ved at acceptere bare et eller andet svar fra deltagerne i dit spørgsmål?

Maskiner er underlige

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : RuneN

Dato : 01-12-03 16:06

he he.. done..