/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Hvilket Program??
Fra : Jaxo
Vist : 397 gange
50 point
Dato : 03-03-02 21:59

Jeg har lige købt et data kabel til min siemens, så nu vil jeg gerne vide hvilket program jeg skal bruge for at fjerne simlåsen og hvordan. Så hvis der er en som sidder med et godt program vil jeg meget gerne have det, der kan blive tale om godt gørelse hvis programmet er funktionelt til mit behov

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 04-03-02 19:54

Hej

Prøv på : http://www.gsmunlock.dk/software/

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Jaxo

Dato : 05-03-02 11:33

Tak for hjælpen, det er bare synd at siderne er tomme...

Kommentar
Fra : holbek

Dato : 06-03-02 20:04

Hvis du har programmet Kazaa, eller Morpheus kan du søge under Unlock, så finder du nemt et program

Kommentar
Fra : Basic

Dato : 04-06-02 16:11

Hejsa

Prøv at søge på : www.google.com

Kommentar
Fra : FuBUpride

Dato : 25-06-02 11:39
Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 25-06-02 22:07

Det er ikke sikker du kan unlocke din mobil med et datakabel det kræver normalt et flashkabel....kun ældre modeller kan unlockes via datakabel...men jeg ved ikke så meget om siemens ... så prøv dig frem ... undersøg nærmere før du prøver tingene. brug www.google.com søg efter unlock seimens (model)